Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari privind realizarea CENTRALELOR TERMICE aferente obiectivului de investitii ?Construire de locuinte ieftine pentru tineri in vederea cumpararii, si lucrari pregatitoare si tehnico-edilitare, Zona Baba Novac?


Anunt de participare numarul 104309/21.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  GHIULNIHAL MUTALAP, Tel. 0241-488157, Email:  [email protected], Fax:  0241-488924, 0241-488195, Adresa internet (URL):  www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari privind realizarea CENTRALELOR TERMICE aferente obiectivului de investitii ?Construire de locuinte ieftine pentru tineri in vederea cumpararii, si lucrari pregatitoare si tehnico-edilitare, Zona Baba Novac?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Constanta str Baba Novac
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Realizarea a 18 bucati Centrale Termiceaferente obiectivului de investitii ?Construire de locuinte ieftine pentru tineri in vederea cumpararii, si lucrari pregatitoare si tehnico-edilitare, Zona Baba Novac? constand in instalarea, montarea si punerea in fuctiune a centralelor termice, inclusiv procurarea echipamentelor conform Fiselor Tehnice din documentatia de atribuire;2. Se vor efectua toate verificarile necesare si se va obtine autorizatia de functionare ISCIR pentru fiecare Centrala Termica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Realizarea a 18 bucati Centrale Termiceaferente obiectivului de investitii ?Construire de locuinte ieftine pentru tineri in vederea cumpararii, si lucrari pregatitoare si tehnico-edilitare, Zona Baba Novac? constand in instalarea, montarea si punerea in fuctiune a centralelor termice, inclusiv procurarea echipamentelor conform Fiselor Tehnice din documentatia de atribuire;2. Se vor efectua toate verificarile necesare si se va obtine autorizatia de functionare ISCIR pentru fiecare Centrala Termica.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 737, 111.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 55.000 lei;garantia de buna executie-5% din valoarea totala fara TVAa contractuluiPerioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular P;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular B;Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publicede plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat;Certificat de atestare fiscala de plata a datoriilor catre bugetul local;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, emis cu cel mult 30 zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor;Certificat de inregistrare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri medie anuala ce vizeaza activitatea din ultimii trei ani(2007, 2008, 2009) ? completare si prezentare formular I ;2. Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), forma scurta, inregistrate si vizate de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cerinta minima de calificare: o cifra de afaceri medie anuala de cel putin 8.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie privind Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani -formular C3)si procese verbale de punere in functiune si receptie 2.Informatii referitoare la personal:
? Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani -formularul F si lista cu personalul de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului si CV-uri.
?personalul responsabil pentru indeplinirea contractului va cuprinde: - personal autorizat pentru calitatea de Responsabil tehnic cu executiain domeniul EA 40-403 ?Productia si distributia energiei termice si a apei calde? sau in domeniul ?Constructii edilitare si de gospodarire comunala (IX) ?;
- persoanal autorizat cu controlul tehnic de calitate in constructii -CQ ;Atestat ANRE de tip B pentru executie instalatii electrice interioare aferente constructiilor civile;
Autorizatii ISCIR: PT A1 , "Cerinte tehnice privind utilizarea aparatelor consumatoare de combustibili gazosi" - pentru activitatea de instalare, activitatea de montare si activitatea de punere in functiune a cazanelor pentru incalzire centrala cu putere nominala mai mica sau egala cu 300KW , PT C 11 (instalare/montare si de punere in functiune a sistemelor de automatizare) , PT C 4 (activitatile de montare/instalare a recipientelor metalice stabile sub presiune);Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice-Formular E;Informatii privind subcontractantii -Formular D;Certificat SR EN ISO 9001-2008 / 9001-2001sau echivalent;Certificat SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.a.Cerinta minima de calificare: Ofertantul va prezenta cel mult 2 contracte (derulate si finalizate in ultimii cinci ani) avand ca obiect ?furnizare si instalare centrale termice cu putere totala de minim 460 KW, dotate cu cate 2 cazane/centrala, combustibil folosit ? gaz natural, si echipate pentru functionare complet automatizata?? pentru care suma valorilor contractelor cu care sustine cerinta minima de calificare sa fie de cel putin 2.000.000 lei, fara T.V.A..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Randament nominal cazane
20%
Descriere:
3.
Randament de incarcare partiala ( pentru incarcare 60% cazan)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 13:00
Locul: Primaria Municipiului Constanta bd Tomis nr 51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati de UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare si este disponibila oricarui operator economic. Se poate descarca gratuit de pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str Traian nr 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241-616003, Email:  [email protected], Fax:  0241-606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se poate depune contestatie in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Locala -Serviciul Juridic
Adresa postala:  bd Tomis nr 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241-488115, Fax:  0241-488924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer