Licitatie Publica - Lucrari privind realizarea "Scoala de scafandri"
Anunt de participare numarul 100801/21.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Nationala a Scafandrilor Profesionisti si Salvamarilor din Romania
Adresa postala: Strada Gheorghe Lazar nr. 5, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Beloiu, Tel. 0241520244, Email: [email protected], Fax: 0241520244, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organizatie neguvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: activitati de investigatii si protectie a bunurilor si persoanelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari privind realizarea "Scoala de scafandri"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Constanta, Str. Soveja, parc Tabacarie-zona Shell
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza lucrari privind realizare Scoala de scafandri si salvamari: lucrari de infrastructura si suprastructura, instalatii sanitare, instalatii pluviale, instalatii electrice, instalatii de incalzire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari privind realizarea "Scoala de scafandri si salvamari"
Valoarea estimata fara TVA: 2, 920, 007RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 50000 lei, garantie de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene, fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completare declaratiede privind calitatea de participant la procedura, declaratie de eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din oUG 34/2006, certificate de atestare fiscala privind plata datoriilor catre bugetul de stat si bugetul local, certificat emis de ORC de pe langa Tribunal, certificat de inregistrare - copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri medie anuala ce vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: o cifra de afaceri medie anuala de cel putin 5000000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - completare formular C3, lucrari ce se certifica prin recomandari de la beneficiar/ procese-verbale de receptie/ informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale - copii conform cu originalul, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului: responsabil tehnic cu executia RTE, responsabil cu controlul tehnic de calitate CQ/AQ, responsabil cu sudura, sudori autorizati iSCIR, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se vor prezenta cel mult 2 contracte de executie constructii cu structuri metalice si executia unei constructii hidrotehnice cum ar fi: piscina din beton, bazin de inot acoperit, bazin de tratament, bazin de decantare (minim 200 m.c.), rezervor de apa din beton (minim 200 m.c.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2010 12:00
Locul: sediul ANSPSR, Constanta, Str. Gheorghe Lazar nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "Salvamari si scafandri pentru economia romaneasca" POSDRU/67/5.1/S/32508
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata acestui anunt de participare si se poate descarca gratuit de pe adresa e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241616003, Fax: 0241606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia Nationala a Scafandrilor Profesionisti si salvamarilor din Romania
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar nr. 5, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900693, Romania, Tel. 0241520244, Email: [email protected], Fax: 0241520244
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2010 18:08