Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari privind reconditionare pardoseli, amenajari si reparatii interioare la sediul sucursalei Timis a Bancii Nationale a Romaniei;


Anunt de participare numarul 31289/06.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a RomanieiSucursala Timis
Adresa postala: Bv. I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300001, Romania, Tel.0256 / 490 104, In atentia: D-nei Biora Planinca, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a RomanieiSucursala Timis
Adresa postala: Bv. I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300001, Romania, Tel.0256 / 490 104, In atentia: D-nei Biora Planinca, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a RomanieiSucursala Timis
Adresa postala: Bv. I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300001, Romania, Tel.0256 / 490 104, In atentia: D-nei Biora Planinca, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari privind reconditionare pardoseli, amenajari si reparatii interioare la sediul sucursalei Timis a Bancii Nationale a Romaniei;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bv. I.C.Bratianu nr.1 Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reconditionare pardoseli, amenajari si reparatii interioare conform caietului de sarcini, pentru Banca Nationala a Romaniei Sucursala Timis cu sediul in Timisoara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45432110-8-Lucrari de imbracare a podelelor (Rev.1)
45453100-8-Lucrari de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarireconditionare pardoseli, amenajari si reparatii interioare conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- scrisoaregarantieparticipare :20.000, 00 - scrisoaregarantie buna executie: 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii in cazul depunerii de oferte in comun, numai daca oferta comuna este declarata castigatoare;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Se aplica prevederile Legii nr.422/2001 privind protejarii monumentelor istorice, executantul trebuie sa fie autorizat saexecute de lucrari in domeniul monumentelor istorice (autorizatie eliberata de Ministerul Culturii si Cultelor).
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere, conform art.180 din OUG nr.34/2006;
- Declaratie pe propria raspundere, conform art.181 din OUG nr.34/2006;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat fiscal obligatii la bugetul de stat;
- Ceritificat fiscal obligatii la bugetul local;
- Certificat constatator O.R.C.
- Acord de asociere(daca este cazul);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Fisa de informatii generale;
2) Bilant contabil;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006), mai mare sau egala cu 2.000.000, 00 lei.2. Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2006 ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Experienta similara;
2) Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice;
3) Informatii referitoare referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului care urmeaza sa participe la executia lucrarii;
4) Informatii privind subcontractantii;
5) Standarde de asigurare a calitatii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, recomandare, un contract incheiat in ultimii 5 ani care avut ca obiect executia de lucrari similare cu cel care face obiectul prezentei achizitii cu valoare egala sau mai mare de 300.000, 00 lei;2) Declaratie pe proprie raspundere privind dotarea de care dispune;3) Declaratie pe proprie raspundere, CV-uri, scurt memoriu de activitate pentru un responsabil tehnic cu executia atestat MLPTL(copie atestat), sef santier, conducator punct de lucru;4) Copie autorizatie pentru operatorul economic executant pentru executare de lucrari in domeniul monumentelor istorice;5) Lista subcontractantiilor si specializarea acestora, acorduri de subcontractare;6) Documente emise de organisme acreditate, prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru executia lucrarii, conform ISO 9001 sau echivalent, conform documentatiei de atribuire;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 10:00
Locul: Banca Nationala a Romaniei Sucursala Timis Bv. I.C. Bratianu nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la sedinta de deschidere numai reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelTimisoara
Adresa postala: Piata Tepes Vodanr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/494650
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei Sucursala Timis, Compartiment Juridic
Adresa postala: Bv. I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300001, Romania, Tel.0256 / 490 104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2007 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer