Licitatie Publica - lucrari proiectare si executie garaj pompieri oras Baicoi
Anunt de participare numarul 69823/09.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)
Adresa postala: Baicoi str.Unirii nr.21, Localitatea: Baicoi, Cod postal: 105200, Romania, Punct(e) de contact: Alina Constantin, Tel.0244260830, In atentia: comp. achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0244/260987
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari proiectare si executie garaj pompieri oras Baicoi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ORAS BAICOI STR.REPUBLICII NR.78
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE GARAJ POMPIERI
EXECUTIE GARAJ POMPIERI, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari proiectare si execxutie garaj pompieri oras Baicoi
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna-executie 5% din valoarea fara t.v.aa contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ordine de plata -buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea
declaratia privind neincadrarea in art.181
autorizari in domeniu
certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor locale si catre stat (original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii)
certificat constatator de la Registrul Comertului (original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii)
declaratia privind calitatea de participant la procedura
copie certificat inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim egala cu valoarea contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular privind capacitatea tehnica
formular privind personalul tehnic si de specialitatelista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani - valori, beneficiari, perioade de prestare, recomandari
-informatii privind asocierera sau subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 6
-cerificarea calitatii ISO 9001-AUTORIZARI IN DOMENIU (geodezie, arhitectura, constructii civile si instalatii)-experienta similara : minim 3 ani
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 370 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, achitati la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
13.01.2009
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2009 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de achizitii publice si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor ( cu imputernicire in acest sens)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVROPOLEOS NR.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021310464, Fax: 021310464
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORAS BAICOI-COMP.ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR.UNIRII NR.21, Localitatea: BAICOI, Cod postal: 105200, Romania, Tel.0244260830, Fax: 0244260987
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2008 15:15