Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari ptr. obiectivul de investitie "Blocuri locuinte sociale 32 apartamente finantate prin MDRL destinate inchirierii, str.Duiliu Zamfirescu" municipiul Rm.Sarat, jud. Buzau


Anunt de participare numarul 82352/16.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU SARAT
Adresa postala: Ramnicu Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, judetul Buzau, Localitatea: Ramnicu Sarat, Cod postal: 125300, Romania, Punct(e) de contact: ARGHIR HORIA, Tel.0238561946, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0238561947, Adresa internet (URL): www.primariermsarat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari ptr. obiectivul de investitie "Blocuri locuinte sociale 32 apartamente finantate prin MDRL destinate inchirierii, str.Duiliu Zamfirescu" municipiul Rm.Sarat, jud. Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str.Duiliu Zamfirescu, Rm.Sarat, jud.Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari ptr. obiectivul de investitie "Blocuri locuinte sociale 32 apartamente finantate prin MDRL destinate inchirierii, str.Duiliu Zamfirescu" municipiul Rm.Sarat, jud. Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211341-1 - Lucrari de constructii de apartamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari ptr. obiectivul de investitie "Blocuri locuinte sociale 32 apartamente finantate prin MDRL destinate inchirierii, str.Duiliu Zamfirescu" municipiul Rm.Sarat, jud. Buzau
Valoarea estimata fara TVA: 4, 427, 032RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 44.000 lei (22.000 lei ptr. IMM-uri)Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: buget propriu+Guvernul Romaniei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Cazierul judiciar al ofertantului; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181; Certif constatator emis de Oficiul Registrului comertului in original sau copie legalizata; Copie legalizata de pe certif de inreg eliberat de ORC din care sa reiasa ca activ princ este lucrari constructii civile; copie act constitutiv/statut; documente edificatoare(certificate, caziere judiciare) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor si imp, taxelor si contrib catre buget; Dovada calitatii de IMM (daca este cazul); certif de plata a taxelor si imp catre bugetul de stat si bug local valabil la data depunerii ofertelor in original sau copie legalizata; Decl de conformitate cu prevederile Legii nr.161/2003
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: declaratia financiara; Fisa de informatii generale; Documente justificative pte anii 2006, 2007, 2008: bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente/ raport de audit/ raportul cenzorilor, rezultatul exerc financiar sa fie pozitiv; Contracte de referinta din care s areiasa ca cel putin un contract sa fie in val de minim 885.406 lei; Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 13.281.096 lei si resp 6.640.548 lei ptr IMM-uri; Dovezi privind asigurarea riscului profesional sau declaratii bancare corespunzatoare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Demonstrarea situatiei economico-financiare se realizeaza prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante cum ar fi: a) declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional b) declaratii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani. Rezultatul exerc financiar sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echip tehnice de care dispune ofertantul; Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada ca finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte care au avut ca obiect de activ executia de lucrari in dom constr civile; 3 recomandari in original din partea beneficiarilor; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat; Declaratie privind personalul ce va fi angajat in proiect; Certificat de atestare ISO 9001, ISO 14001 si respectarea standardelor de protectia muncii 18001 OHSAS; Decl privind protectia muncii in original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: a)procese verbale la terminarea lucrarilor fara mentiuni de lucrari neexecutate si fara receptii intarziate sau amanate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara
60%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
80
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2009 10:00
Locul: Primaria municipiului Rm.Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, jud.Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este pusa la dispozitie spre accesare directa si nerestrictionata pe site-ul Primariei municipiului Rm.Sarat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel sectia Contencios Administrativ Ploiesti
Adresa postala: Str.Emile Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Primariei municipiului Rm.Sarat
Adresa postala: Str.Nicolae Balcescu nr.1, Localitatea: Rm.Sarat, Cod postal: 125300, Romania, Tel.0238561946, Email: [email protected], Fax: 0238561947, Adresa internet (URL): www.primariermsarat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2009 17:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer