Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari publice privind Modernizarea si Refunctionalizarea Zonei de Agrement SOMES


Concesionare numarul 561/27.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Manoliu Mihaela, Tel.0261 807517; 807515, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0261 807510, Adresa internet (URL): http: //www.satu-mare.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Lucrari publice privindModernizarea si Refunctionalizarea Zonei de AgrementSOMES
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Zona de Agrement SOMES din municipiul Satu Mare.
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Angajarea si asigurarea proiectarii si executiei lucrarilor obiectivului investitional cu finantare integrala din capital propriu si asigurarea operarii si intretinerii obiectivului pe intreaga durata a concesionarii.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.1)
45212212-5-Lucrari de constructii de piscine (Rev.1)
92330000-3-Servicii privind zonele de recreere (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; 3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul de stat; 4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contab. la 31.12.2007; 2.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (>5.000.000 Euro); 3.Dovada asig. resurselor financ. pentru realizarea proiectarii si executiei-de minim 5.000.000 Euro; 4.Prezentarea cash flow pe ultimii 2 ani si cash flow estimativ pentru (maxim) 24 luni (perioada de pr. si exe.); 5.Plan de afaceri (cu analiza cost/beneficiu) pt obiectivul de investitie propus.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Resurse tehnice - Formularul 12H; 2.Resurse umane- Formularul 12I.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1.Caracteristici tehnice si functionale - 50%; 2.Valoarea investitiei propuse - 30%; 3.Durata de proiectarea lucrarilor - 10%; 4.Durata de executie a lucrarilor - 10%
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 22.10.2008 Ora: 09:30
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2008, ora 10:30. Contravaloarea documentatiei este de 500 lei. Plata documentatiei se va face la casieria Primariei municipiului Satu Mare. Garantia de participare: 50.000 Euro.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Sectorul 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Oradea - jud. Bihor
Adresa postala: str.Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 426881, Email: [email protected], Fax: 0259 415903
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria municipiului Satu Mare - Serviciul juridic
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261 807542, Email: [email protected], Fax: 0261 807510, Adresa internet (URL): www.satu-mare.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2008 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer