Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari reabilitare in cadrul proiectului "Reabilitarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad"


Anunt de participare numarul 86138/09.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Manolachi, Tel.0235361095, In atentia: Iulia Iacob, Email: [email protected], Fax: 0235361091, Adresa internet (URL): www.consiliu.vaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari reabilitare in cadrul proiectului "Reabilitarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Vaslui, municipiul Barlad.
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru reabiltarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor realiza lucrari noi, reabilitare, consolidare, reparatii capitale la constructii si instalatii la Muzeul "Vasile Parvan", Teatrul "Victor Ion Popa" si parcul teatrului.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 353, 127RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 40000 lei; Grantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fondul European de Dezvoltare Regionala 2. Buget de stat 3. Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Persoanele juridice/fizice romane vor prezenta : Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat ; Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare, Certificat de inregistrare in scopuri de TVA persoane juridice/fizice romane; Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, caziere judiciare, alte documente) ; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale.-Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente.-Declaratia/declaratiile pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie mai mare sau egala cu 14.000.000 lei, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatia emisa de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National.
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
-Experienta similara.
-Contractul pentru lucrarea prezentata ca similara.-Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru lucrarea prezentata ca similara.
-Recomandare din partea beneficiarului lucrarii prezentate ca similara.-Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile, echipamentele tehnice.
-Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine statie de preparare betoane de ciment (daca este cazul).
-Contract de furnizare betoane de ciment (daca este cazul).
-Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract detine statie de preparare betoane de ciment (daca este cazul).
-Documentele privind inchirierea pentru utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti. (daca este cazul).
-Copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate.
-Contractul de prestare / colaborare cu un laborator autorizat (daca este cazul).
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari.
-CV - ul Coordonatorului de lucrari (sef de santier).
-Declaratia de disponibilitate a Coordonatorului de lucrari (sef de santier).
-CV - ul Responsabilului de lucrare (sef punct de lucru).
-Declaratia de disponibilitate a Responsabilului de lucrare (sef punct de lucru).
-CV - ul Responsabilului tehnic cu executia.
-Copia atestatului pentru responsabilul tehnic cu executia.
-Declaratia de disponibilitate a Responsabilului tehnic cu executia.
-CV - ul Responsabilului cu controlul tehnic de calitate.
-Copia autorizatiei responsabilului cu controlul tehnic de calitate.
-Declaratia de disponibilitate a Responsabilului cu controlul tehnic de calitate.
ATENTIE! Pentru fiecare dintre persoanele incluse in oferta, CV-ul trebuie sa fie insotit de copii de pe diplomele / certificatele de studii mentionate in CV-ul respectiv, precum si de pe documente care sa confirme experienta profesionala indicata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa fie autorizat de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National pentru desfasurarea categoriei de activitate executarea de lucrari in domeniul monumentelor istorice , conform Legii nr. 422/2001, privind protejarea monumentelor istorice .-Ofertantul va face dovada finalizarii (receptie la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani cel putin a unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile supuse licitatiei, a carui valoare, fara TVA, este mai mare sau egala cu 12.000.000 lei.-Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare.-Ofertantul va face dovada ca poate asigura necesarul de betoane de ciment din statii proprii de preparare a betonului de ciment sau din contracte cu furnizori de betoane, -Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare / colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari.-Ofertantul trebuie sa dispuna de un Coordonator de lucrari (sef de santier) cu specialitatea constructii civile sau echivalent, cu experienta in domeniu.-Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un Responsabil de lucrare (sef punct de lucru) cu specialitatea constructii civile sau echivalent cu experienta in domeniul lucrarii supuse licitatiei.-Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin unResponsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale (HGR nr. 925/1995) pentru domeniul I Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere.-Ofertantul trebuie sa dispuna de un Responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale pentru domeniul 9 Consolidari monumente, ansambluri si situri istorice, arheologice, de arhitectura sau cultura.-Ofertantul trebuie sa dispuna de un Responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale pentru domeniul 7.1 Instalatii electrice, sanitare, termoventilatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2009 10:00
Locul: JUDETUL VASLUI - Consiliul Judetean Vaslui, municipiul Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 79
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013;Axa prioritara 5 Dezvoltarea durabila si promovarea turismului;Domeniul major de interventie 5.1 Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, crearea si modernizarea infrastructurilor conexe;Proiect Reabilitarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad;Cod SMIS 2099
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui Compartimentul juridic-contencios
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel.0235361089, Email: [email protected], Fax: 0235361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2009 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer