Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea Spitalului Judetean de Urgente Vaslui?


Anunt de participare numarul 115284/10.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala:  Stefan cel Mare nr 79, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730168, Romania, Punct(e) de contact:  Popica Nelu, Tel. 0235361095, In atentia:  Chircu MIhaela, Email:  [email protected], Fax:  0235361091, Adresa internet (URL):  www.cjvs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari reabilitare si modernizare in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea Spitalului Judetean de Urgente Vaslui?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Vaslui, judetul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de lucrari ce urmeaza a fi atribuit, este executia lucrarilor de consolidare, reabilitare, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii de gaze naturale si gaze medicale, instalatii termice si de ventilatie, sisteme de semnalizare si stingere a incendiilor, BMS, etc., in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea Spitalului Judetean de Urgente Vaslui?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
45262690-4-Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de consolidare, reabilitare, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii de gaze naturale si gaze medicale, instalatii termice si de ventilatie, sisteme de semnalizare si stingere a incendiilor, BMS, la corpurile A, B si C ale Spitalului Judetean de Urgente Vaslui.
Valoarea estimata fara TVA: 47, 299, 819RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 50.000 lei.Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul de stat si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? persoane juridicestraine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale;
-Copii ale bilanturilor contabile pe ultimul an incheiat, vizat si inregistrat de organele competente;
-Documente privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pentru cifra anuala de afaceri pe ultimul an incheiat, vizat si inregistrat la organele competente trebuie sa fie, egala sau mai mare decat valoarea de: 40.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari;
-Experienta similara;
-Contractul/contractele pentru lucrarea/lucrarile prezentata ca similare;
-Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
-Recomanadre din partea beneficiarului;
-Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice;
-Documentele privind inchirierea pentru utilaje, mijloacele de transport, etc. asigurate de la terti (daca este cazul);
-Copie autorizatie laborator gradul II impreuna cu anexa incercarilor autorizate;
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari;
-CV-ul Coordonatorului de lucrari;
-CV-ul Responsabilului de lucrari;
-CV-ul Responsabilului tehnic cu executia;
-Copia Atestatul responsabilului tehnic cu executia;
-CV-ul Responsabilului tehnic de calitate;
-Copia Autorizatiei/dispozitiei de numire a responsabilului tehnic de calitatea;
-CV-ul responsabilului cu Siguranta si Sanatatea in munca;
- Copia certificatului de absolvire a cursurilor de Inspector protectia muncii sau Specialist SSM.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani cel putin a unui contract sau maxim trei contracte care a avut ca obiect executia unor lucrari similarecu lucrarea supusa licitatiei si cu o valoare cumulata, egala sau mai mare decat valoarea de: 20.000.000 lei;laborator de incercari gradul II, propriu sau cu contract de prestare/colaborare autorizat. Personal minim: Coordonator de lucrari (sef de santier) cu specialitateaCCIA/ CH/IC/ IF/CFDP, sau echivalent, cu experienta in domeniu - cel putin 3 lucrari de complexitate similara coordonate in ultimii 5 ani din care cel puti 1 lucrare finantata din fonduri europene nerambursabile; un responsabil de lucrare (sef punct lucru) cu experienta in domeniul: 1 lucrare similara finalizata in ultimii 5 ani; , un Responsabil tehnic cu executia atestatpentru domeniul I ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere; Responsabil cu controlul tehnic de calitatecu specialitatea in unul din domeniile CH/IF/CCIA/IC/CCFDP sau echivalent, cu experienta in domeniu ?cel putin o lucrare similara finalizata in ultimii 5 ani si un Responsabil cu sanatatea si securitate in munca cu specialitatea in unul din domeniile CH/IF/CCIA/IC/CCFDP sau echivalent cu certificat de absolvire a cursurilor de Inspector Protectie a muncii sau specialist SSM sau echivalent ? responsabil SSM pentru cel putin o lucrare similara finalizata in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici trebuie sa fie inscrisi in SEAP. Se va organiza o singura runda cu durata de 24h. Factorul de evaluare care va fi utilizat in licitatia electronica va fi pretul ofertei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S166-254767 din 27.08.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2011 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, municipiul Vaslui, judetul Vaslui.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1 ??Reabilitarea /modernizarea/ echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui ? Compartimentul juridic-contencios
Adresa postala:  str. Stefan cel mare nr. 79, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730168, Romania, Tel. 0235361089, Email:  [email protected], Fax:  0235361090
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2011 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer