Licitatie Publica - LUCRARI REP. GEN. SI RENOV. A CONSTR.-PCT DE LUCRU MH SI LUCRARI DE AMENAJARE A CONSTRUCTIILOR ? PUNCT DE LUCRU MOTRU
Anunt de participare (utilitati) numarul 139474/08.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: SUCURSALA DIVIZIA MINIERA TG. JIU - PUNCT DE LUCRU - EXPLOATAREA LIVRARI CFU, Str. CEFERISTULUI, nr.12, Localitatea: MOTRU, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: MODORAN CAMELIA, Tel. +40 0758250687, In atentia: BIROU ACHIZITII PUBLICE, LEGISLATIE, Email: [email protected], Fax: +40 0253410085, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE ADMINISTRATA IN SISTEM DUALIST
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI REP. GEN. SI RENOV. A CONSTR.-PCT DE LUCRU MHSI LUCRARI DE AMENAJARE A CONSTRUCTIILOR? PUNCT DE LUCRU MOTRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: EL CFU
SECTIA CFU- PUNCT DE LUCRU MOTRU SI PUNCT DE LUCRU MEHEDINTI
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE A CONSTRUCTIILOR-PUNCT DE LUCRU MEHEDINTILUCRARI DE AMENAJARE A CONSTRUCTIILOR? PUNCT DE LUCRU MOTRU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45421141-4-Lucrari de compartimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 - LUCRARI REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE A CONSTRUCTIILOR -PUNCT DE LUCRU MEHEDINTISI
2- LUCRARI DE AMENAJARE A CONSTRUCTIILOR ? PUNCT DE LUCRU MOTRU CONFORM FORMULAR C5
Valoarea estimata fara TVA: 57, 536.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE TOTALA 575 LEI, LOT I -171 LEILOT II- 404 LEI; Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; Garantia pentru participare se va constitui in lei, conform art.86 din HG 925/2006. Contul autoritatii contractante este RO 35 RZBR 0000 0600 1467 8870 RAIFFEISEN Motru. Ofertele vor fi insotite de dovada constituirii garantiei de participare. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. - 10%, (5% pt. IMM-uri) din valoarea contractului, fara tva. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE DE ELIGIBILITATE,
- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art.181 din OUG 34/2006,
-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 691 din OUG 34/2006 (Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director ? Valentin Tatomir;
- Contabil Sef ? Olaru Marian;
- Sef Departament Tehnic ? Nicolae Giuran;
- Sef Departament SSMPM- Elena Izabela Popa
- Sef Birou Achizitii Publice ? Camelia Modoran;
- Consilier juridic ?Corinita Urucu;
-CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA
-DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA. - CERTIFICAT CONSTATATOR de la Oficiul Registrului Comertului emis cu 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor (se va solicita prezentarea certificatului constatator in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
- AUTORIZARE DE FUNCTIONARE IN DOMENIUL LUCRARILOR CE URMEAZA A SE EXECUTA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI prestate in ultimii 5 ani conform formularului - INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA - Lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii, echipamente tehnice necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului .
- CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII ? ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
23848, 22574
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 10:00
Locul: EL CFU MOTRU - SALA DE LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta o declaratie pe propria raspundere insotita de o anexa, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele decalificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.-In cazul in care 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin preturi egale, se va cere ofertantilor sa depuna noi oferte in plic inchis.Ofertantul va prezenta in oferta depusa proiectul de contract din documentatia de atribuire. Durata contractului va fi pina la data de 31.12.2012.-Contractul de lucrari se va incheia de EXPLOATAREA LIVRARI CFU MOTRU cu ofertantii castigatori in baza raportului procedurii de atribuire si se va semna la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta, conf. art.2562, alin (1), lit.b) din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
EXPLOATAREA LIVRARI CFU MOTRU ? BIROU ACHIZITII PUBLICE, LEGISLATIE
Adresa postala: Adresa postala: STR. CEFERISTULUI NR.12, Localitatea: MOTRU, ,Localitatea: MOTRU, Cod postal: 215200, Romania, Tel. +40 0758250687, Fax: +40 0253410085
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2012 12:10