Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari reparatii capitale -drumuri- Tg Mures


Anunt de participare numarul 5980/16.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 02444 Sibiu
Adresa postala: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550194, Romania, Punct(e) de contact: Gurau Sandel, Tel.0269/ 210972 int 213, In atentia: Gurau Sandel, Email: [email protected], Fax: 0269/210098, Adresa internet (URL): [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Unitatea Militara 02444 Sibiu
Adresa postala: Piata Armelor nr. 10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550194, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel.0269/210972 int 213, In atentia: Gurau Sandel, Email: [email protected], Fax: 0269/210098
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Unitatea Militara 02444 Sibiu
Adresa postala: Piata Armelor nr. 10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550194, Romania, Punct(e) de contact: Birou documente clasificate, In atentia: Vestemean Marius
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari reparatii capitale -drumuri- Tg Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Nicolae Balcescu nr. 23, loc Tirgu Mures, jud Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de reparatii capitale la drumuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Refacere platou adunare=4560mp
Drumuri asfaltate=1628mp
Drumuri trafic greu=3632mp
Alei din dale de beton=1354mp
Alei din pavele pietonale=170mp
Valoarea estimata fara TVA: 2, 444, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 29.000 lei valabilapina la 16.07.2007
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din bugetul Ministerului Apararii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere inaintea semnarii contractului. Subcontractantii si asociatii vor prezenta cerintele obligatorii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formulare tip emise de organismele competente privind plata taxelor si impozitelor la bugetulgeneral consolidat, valabile la datadeschiderii ofertelor. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente(copie xerox legalizata)avind ca obiect de activitate autorizat si activitatea care face obiectul procedurii.Copie legalizata dupa Statutul actualizat al ofertantului din care rezulta domeniul de activitate.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declararea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului2.solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii trei ani.
3.lichiditatea generala medie din ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.valoarea minima de 5.815.900 lei sau echivalent a 1.710.559 Euro2.mai mare de 30% si cu tendinta de crestere sub forma de Scrisoare de bonitate din partea unei banci.3.mai mare de 100% si cu tendinta crescatoare, sub forma de Scrisoare de bonitate din partea unei banci.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similara
b) Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani
c) Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
d)Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii (RTE; CTC)
e)Certificat de conformitate ale produselor
f)Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)contract de executie lucrari care din punct de vedere valoric sa aiba o valoare minima de 873.000 leib)Completare Formularc)Completare Formulard) Completare Formular insotite de CV-uri si copii autorizatiie)Certificat de conformitatepentrumaterialef)1. Standarde de asigurarea calitatii si autorizatii si acreditari pentru laboratoare de analiza sau contracte de colaborare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Programul calitatii propus
15%
Descriere:
3.
Durata de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 35 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere numarar la casieria unitatii a banilor, virament in contul RO80TREZ5765005XXX000204 Trezoreria Sibiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai operatorilor economici sau imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/ 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02444 in atentia Biroului Consilier juridic
Adresa postala: Piata Armelor nr. 10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 5500194, Romania, Tel.0269/210972 int 229
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2007 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer