Licitatie Publica - LUCRARI REPARATII CAPITALE
Anunt de participare numarul 57857/07.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL FINANCIAR SCOALA GIMNAZIALA NR.1 DIMITRIE LUCHIAN
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, Localitatea: Piscu, Cod postal: 807245, Romania, Punct(e) de contact: ANISOARA VRINCEANU, Tel.0236827873, Email: [email protected], Fax: 0236827678
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SCOALA GIMNAZIALA
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI REPARATII CAPITALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SCOALA GIMN.NR.1 PISCU GALATI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii generale si de renovare, vopsirea peretilor interiori, lucrari de raschetat si vopsit parchet, lambrisare holuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45442110-1-Lucrari de vopsire a constructiilor (Rev.1)
45451200-5-Lucrari de montare de lambriuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI REPARATII CAPITALE: reparatii pereti, zugraveli pereti, raschetat si vopsit parchet si lambrisat huluri
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2008 pana la 01.09.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5 % DIN VALOAREA LUCRARII, MINIM. 1 AN
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL, PLATA SE EFECTUEAZA CU OP PRIN TREZORERIA GALATI, LA RECEPTIA FINALA A LUCRARII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE AUTORIZATE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ORICE PERSOANA JURIDICA SAU FIZICA ARE DREPTUL DE A PARTICIPA LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA, POT FI EXCLUSI ORICE OFERTANT CARE : ESTEIN SITUATIE DE FALIMENT SAU LICHIDARE, FURNIZEAZA INFORMATII FALSE IN DOCUMENTELE UTILIZATE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL ULTIMULUI EXERCITIU FINANCIAR LA CARE EXISTA BILANT ANUAL, DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI SI TREBUIE PREZENTAT O COPIE DUPA UN CONTRACT SIMILAR CA OBIECT SI CA VALOARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2008 13:30
Locul: SCOALA GIMNAZIALA NR.1 PISCU GALATI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2008 12:05