Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari reparatii covor asfaltic - Medgidia, jud. Constanta


Anunt de participare numarul 40768/19.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MEDGIDIA
Adresa postala: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Punct(e) de contact: TIBERIU DRAGOMIR, Tel.0241/820800, INT. 105, Email: [email protected], Fax: 0241/810619, Adresa internet (URL): www.emedgidia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari reparatii covor asfaltic - Medgidia, jud. Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Medgidia, jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
plombari la 139 strazi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
50000 mp. - plombari; 5575 mp. - covor asfaltic.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 832, 896RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 20000 Ron; garantia de buna executie - 5 %
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere (legalizat notarial inainte de semnarea contractului)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea; 2.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si la bugetul de stat consolidate (valabile la data deschiderii ofertelor);3. certificat eliberat de Oficiul Registrului Comertului privind domeniul de activitate; 4.certificat de inregistrare fiscala ; 5.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; 6.declaratia privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. fisa de informatii generale (cifra de afaceri)
2. bilantul contabil la 30.06.2007, vizat de DGFPS
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min. 5.500.000 RON ;2.Solvabilitate patrimoniala : peste 30%Lichiditate generala : peste100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 2; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (CV-urile personalului de specialitate); 4.declaratie privind partea din contract indeplinita de subcontractant;5. Dosarul privind sistemul de conducere si asigurare a calitatii lucrarilor si certificate ISO sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se solicita indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract cu valoarea de 540.000 RON;2.Se solicita dotare minima: statie de asfalt (proprietate sau inchiriere).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
55
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2008 10:00
Locul: Primaria Medgidia, camera 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: str. Cricor Zambaccian, nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 615946
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Medgidia - Biroul juridic
Adresa postala: str.Decebal, nr. 35, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Tel.0241 820800, Fax: 0241 810619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2007 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer