Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari reparatii-reabilitari , modernizari strazi si alte lucrari similare in orasul Baicoi


Anunt de participare numarul 77289/12.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)
Adresa postala: Baicoi str.Unirii nr.21, Localitatea: Baicoi, Cod postal: 105200, Romania, Punct(e) de contact: Alina Constantin, Tel.0244260830, In atentia: comp achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0244/260987, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari reparatii-reabilitari , modernizari strazi si alte lucrari similare in orasul Baicoi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: oras Baicoi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 18, 480, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
proiectare si executie lucrari reabilitare/modernizare strazi si alte lucrari similare in orasul Baicoi
Valoarea estimata fara TVA: 18, 480, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna-executie :10% din valoarea fara t.v.aa contractelor subsecventegarantia de participare: 350.000 lei-conf doc de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si de stat, fonduri comunitare, credite interne si externe, alte fonduri legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in art.181, calitatea de participant la procedura, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre bugetul local si de stat ( originale sau copii legalizate, valabile la data deschiderii-ofertantii care figureaza cu datorii neachitate vor fi descalificati), copie certificat inregistrare (CUI), CERTIFICAT CONSTATATOR emis de Registrul Comertului(original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii, din care sa rezulte obiectul de activitate specific executiei contractului)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008)
-document confirmat de banci care sa ateste capacitatea financiara a ofertantului de a sustine lucrarea
-bilantul contabil la jumatatea anului 2008 , vizat si inregistrat la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie pe ultimii 3 ani: 12.000.000 lei--lichiditate generala Lg>100%-solvabilitatea patrimoniala Sp>30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrarii similare executate in ultimii 5ani, insotita de certificari de buna-executie
-declaratie referitoare la utilajele, echipamentele, instalatiile de care poate dispune operatorul pentru indeplinirea contractului-detalii in doc atribuire
-informatii ref. la personalul tehnic si de specialitate
-declaratie privind efectivele medii de personal si cadre de conducere in ultimii 3 ani
-certificarea sistemului calitatii ISO9001:2001 /ECHIVALENT-lucrari drumuri
-certificarea sistemuluide management ISO 14001:2004/ECHIVALENT -lucrari drumuri
-certificarea sistemului de securitate OHSAS 18001:2007 /echivalent -lucrari drumuri
-informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza a fi indeplinit de subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-ptr. lucrari minim 2 contracte si 2 recomandari de lucrari similare in valoare de minim 5.500.000 lei fara t.v.a, iar pentru proiectare drumuri, minim un contract de cel putin 270.000 lei.-Cerinte minime: statie de mixturi, statie de betoane, laborator de incercari atestat gr.2, gr3, repartizaor-1 buc, finisor pentru asfalt -1 buc, cilindru compactor pentru asfalt-1 buc, autogreder -2 buc, autobasculante 16t-8 buc, statie topo-1 buc, declaratie ca autoutilajele sunt disponibile la data incheierii contractului si nu sunt angrenate in alte contracte similare-Certificate emise de organisme nationale/internationale acreditate, vor fi prezentate atat de executant cat si de proiectant ptr lucrari drumuri-ptr. lucrari in echipa de conducere minim un responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri si un controlor de calitate, la proiectare minim: un verificator de proiecte atestat in domeniul lucrarii si un expert tehniccifra medie: minim 45- Certificatele vor fi prezentate atat de proiectant cat si de executant-lucrari drumuri, emise de un organism national/international acreditat in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
criterii de calificare si preselectie, conform documentatiei de atribuire: -capacitatea tehnica: 70 puncte-capacitatea financiara disponibila de a sustine lucrarea: 40 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2009 12:00
Locul: Sala de Consiliu a orasului Baicoi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: str.Emile Zolla nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. O.U.G 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Baicoi- comp. achizitii publice
Adresa postala: str. unirii nr.21 Baicoi, Localitatea: Baicoi, Cod postal: 105200, Romania, Tel.0244/260830-104, Email: [email protected], Fax: 0244/260987
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2009 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer