Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari si dotari Extinderea Scolii cu clasele I-VIII Borod , Comuna Borod, Judetul Bihor


Anunt de participare numarul 128568/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOROD (PRIMARIA)
Adresa postala:  LOCALITATEA BOROD NR.162, Localitatea:  Borod, Cod postal:  417065, Romania, Punct(e) de contact:  SORIN PETRU SARCA, Tel. 0259/315098, Email:  [email protected], Fax:  0259/315506, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari si dotariExtindereaScoliicu clasele I-VIII Borod , Comuna Borod, Judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA BOROD, SAT BOROD, SCOALA CU CLASELE I-VIII BOROD, NR 181, JUDETUL BIHOR
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari si dotariExtindereaScoliicu clasele I-VIII Borod , Comuna Borod, Judetul Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214220-8 - Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC SI A DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIREVALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 2.486.310 lei DIN CARE:
- LUCRARI = 2.314.317 lei
- DOTARI = 171.993lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 486, 310RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 45000 lei si Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE - Programului M.D.R.T. prin Programul Operational Regional 2007-2013 si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat
Certificat constatatoremisdeOficiulRegistruluiComertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2008
Bilantul contabil la data de 31.12.2009
Bilantul contabil la data de 31.12.2010
Dovada privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceripe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 4.000.000 lei.Incazulincare, candidatulnuarebilantpentruacestiani, deoareceafostinfiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantuluicontabil.Astfel, dacaafostinfiintatinanul2009, pentruaficalificat, candidatul trebuie sa aiba, in anii 2009 si 2010, o cifra medie de afaceri de cel putin 4.000.000 lei. Daca a fost infiintat in anul 2010, pentru a fi calificat, candidatul trebuie sa aiba o cifra de afaceri de cel putin 4.000.000 lei in anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Contractelor similare incheiate in ultimii 5 ani.
Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folositpentruindeplinireacontractului.
Declaratiereferitoareladotari, utilaje, echipamente, decarepoate dispuneoperatoruleconomicpentruindeplinireacontractului.
ISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
OHSAS18001 sau echivalent
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta cel putin un contract similar, incheiat in ultimii 5 ani, ce are ca obiect construcitia de cladiri (finalizat si receptionat), a carui valoare sa fie minim suma de 2.000.000 lei fara TVA.Contractul de lucrari va cuprinde o constructie sau ansambul de constructii, , la cheie?, respectiv: infrastructura, suprastructura, sarpanta si invelitoare, instalatii termice, instalatii electrice, instalatii sanitare, lucrari de finisaje interioare si exterioare.Pentruaficalificat, ofertantultrebuiesa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere sipersonal calificatpentruexecutia lucrarilor: responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana, sef santier ? inginer constructii, cel putin 1 persoana, responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana.Operatoruleconomictrebuiesafacadovadacaareindotareasa, inproprietate, in chirie, sau in leasing, cel putin urmatoarele : buldoexcavator ... 2 buc, excavator pneuri.. 1 buc, incarcator multifunctional ... 1 buc, vibrator de interior ????? 1 buc, malaxor pentru moltar ???1 buc, popi metalici ???100 buc, grinzi extensibile ????50 buc, schela metalica tubulara700mp/set ???.?? 2 set, mai mechanic ??? 1 buc, autocamion ?????????? 1 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Contracte similare in ultimii 5 ani maxim 35 puncte. Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii maxim 35 puncte. Cifra medie de afaceri maxim 30 puncte. Necesar minim 81puncte.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
822/29.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2011 12:00
Locul: Primaria Comunei Borod, Localitatea Borod, nr. 162
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire, reprezentanti a afm.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare - conform Programului M.D.R.T. prin Programul Operational Regional 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire si Plansele vor fi atasate la prezntul anunt.Proiectul tehnic se poate ridica de la sediul primariei comunei Borod, localitatea Borod, nr. 162, telefon, 0259/315098, mobil 0747/110168, intrucat din motive tehnice marimea fisierelor referitoare la proiectele tehnice nu permite atasarea in totalitate a acestora la anuntul de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEOS, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  Strada Parcul Traian, nr10, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259/426881, Fax:  0259/4268881
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal, conform art. 256^2, alin. 1, lit. b) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Borod
Adresa postala:  Borod, nr. 162, ,Localitatea:  Borod, Cod postal:  471065, Romania, Tel. 0259/315098, Email:  [email protected], Fax:  0259/315506, Adresa internet (URL):  www.borod.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2011 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer