Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari si servicii de intretinere multianuala iarna si vara 2009-2012 pentru drumurile judetene


Anunt de participare numarul 83481/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR PIPEREA, Tel.0247/314415, Email: [email protected], Fax: 0247/314415, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Dezvoltare Locala, camera 77
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Dezvoltare Locala, camera 77, Tel.0247/421132, In atentia: Pascutu Victorita, Fax: 0247/421132
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compartimentul achizitii publice, camera 53
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul achizitii publice, camera 53, Tel.0247/311201 int.394, In atentia: Pirea Danut, Fax: 0247/421132
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari si servicii de intretinere multianuala iarna si vara 2009-2012 pentru drumurile judetene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reteaua drumurilor judetene din judetul Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 87, 820, 983RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari si servicii de intretinere multianuala iarna si vara 2009-2012 pentru drumurile judetene.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini : Anexele A2, A2-1 ; A3, A3-1 ;A4, A4-1 ; A5, A5-1
Valoarea estimata fara TVA: 87, 820, 983RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1000000 lei.Garantia de buna executie este de 5 % din pretulcontractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului Teleorman.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, modificata si completata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta. Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Persoanele juridice romane- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice straine-Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din ordonanta, orice document considerat edificator, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit. Persoane juridice/fizice romane-Certificat atestare emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania;Certificat de inregistrare (CIF), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, in valabilitate, la data deschiderii ofertelor sau autorizatie de functionare/altele echivalente.Persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de min. 100.000.000 lei , adica 23.597.149 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul.Se vor prezenta documente justificative pentru: - 1 inginer/subinginer angajat cu carte de munca de catre operatorul economic ;
- 1 inginer/subinginerResponsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat cu carte de munca de catre operatorul economic sau contract cu firma de specialitate ;
- 1 inginer/subinginer responsabil cu calitatea (CQ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata angajat cu carte de munca de catre operatorul economic sau contract cu firma de specialitate.
- 2 ingineri mecanici vechime minim in specialitate 5 ani angajat cu carte de munca de catre operatorul economicDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.-diplomele de studii si atestate- CV-uri
- Declaratie pe propria raspundere ca personaluleste disponibil la data incheierii contractului si nu este angajatin alte contracte similare.
Lista privind principalele lucrari executate/servicii prestate in ultimii 5/3 ani Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5/3 ani contracte de fiecare tip de lucrare / serviciu dupa cum urmeaza:
- suma valorilor lucrarilor executate in ultimii 5 ani (lucrari intretinere drumuri si poduri ), incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie de min. 40.000.000 lei adica 9.438.860 euro- suma valorilor serviciilor prestatein ultimii 3 ani (servicii de deszapezire a drumurilor), incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie de min.30.000.000 lei adica 7.079.145 euro
Declaratie privind utilajeleSe solicita completarea Formularului nr. 12G cu subcontractantii si specializarea acestora.
ISO 9001- Se vor accepta si certificate echivalente.ISO 14001- Se vor accepta si certificate echivalente.OHSAS 18001 - Se vor accepta si certificate echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autovehicule si utilaje necesare pentru activitatea de intretinere curenta iarna: Unimog cu lama (plug) sau auto de 16 to. cu lama = 7 buc., Incarcator =9buc., Autocuraspinditor si lama=14buc., Autofreza sau incarcator frontal 3 m.c. cu lama=7buc., Buldozer sau auto cu lama=11buc, Autogreder sau auto cu lama=9buc, Cisterna carburanti=1buc, Autoturism=5buc, L.E.A.=5buc, Tractor cu perie mecanica=3buc, Tractor cu greder semipurtat sau lama=11buc.Documente din care sa rezulte amplasamentul celor 5 baze de deszapezire solicitate prin caietul de sarcini(acte de proprietate, contracte de inchiriere, contracte de concesionare etc.)Dovada accesului (act de proprietate, contract de leasing, inchiriere, furnizare) la autovehiculele si utilajele solicitate pentru activitatea de intretinere curenta iarna.Mijloacele de transport trebuie sa aiba inspectia tehnica periodica valabila.Autovehicule si utilaje necesare pentru activitatea de intretinere curenta vara: Statie de asfalt minim 90 to/ora=1buc, Finisorechipat adecvat pentru asternerea asfaltului astfel incat sa se evite imbinarile longitudinale(latime minima = 3, 0 m)=1buc, Incarcator frontal=1buc, Cilindru vibrator=1buc, Cilindru pe pneuri=1buc, Autobasculante de 16 t=5buc, Autogudronator pentru emulsie=1buc, Perie mecanica=1buc, Freza=1buc.Pentru asigurarea temperaturilor corespunzatoare la preparare, asternere si cilindrare a mixturii asfaltice, statia de asfalt (fixa sau mobila) de minim 90 to/oratrebuie sa fie cu raport de inspectie in valabilitate emis de organisme acreditate, cu autorizatie de mediu, in valabilitate si sa fie amplasata in judetul Teleorman sau in judetele limitrofe. In acest sens se vor prezenta documente justificative.Dovada accesului (act de proprietate, contract de leasing, inchiriere, furnizare) la autovehiculele si utilajele solicitate pentru activitatea de intretinere curenta vara.Pentru utilaje se vor prezentarapoarte de inspectie.Atelier de intretinere si reparatii autoutilaje sau un contract de service pentru acestea.Autorizatie laborator sau un contract de colaborarepentru executia lucrarilor de laborator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 37.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Tel.0247/311201, int.334
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2009 22:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer