Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari si servicii de intretinere multianuala vara iarna (4 ani) pentru drumurile judetene aflate in administrarea Consiliului Judetean Maramures


Anunt de participare numarul 97925/15.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: SORIN PASCU, Tel.0262-214659, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari si servicii de intretinere multianuala vara iarna (4 ani) pentru drumurile judetene aflate in administrarea Consiliului Judetean Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 29, 401, 508EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract in fiecare an in valoare de 7350377.55 euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari si servicii de intretinere multianuala vara iarna (4 ani) pentru drumurile judetene aflate in administrarea Consiliului Judetean Maramures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233100-0 - Lucrari de constructii de autostrazi si de drumuri (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.1.- cantitatile maxime previzionate de lucrari, pe intreaga durata de derulare a acordului cadru, sunt prezentate in Anexa nr.3la Caietul de sarcini.2.- cantitatile minime previzionate de lucrari, pe intreaga durata de derulare a acordului cadru, suntde2% din cantitatile maxime previzonate prezentate in Anexa nr.3 la Caietul de sarcini.
B.1. - cantitatile maxime previzionate de lucrari ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, suntde 27, 5% din cantitatile maxime previzionateprezentate in Anexa nr.3 la Caietul de sarcini.2. - cantitatile minime previzionate de lucrari ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite sunt cele aferente realizarii unei cantitati unitare dintr-o singura activitate din cele prezentate in anexa nr.3 la Caietul de sarcini;
C. - calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente incepe cu luna imediat urmatoare celei in care se semneaza acordul cadru si se desfasoara pe parcursul a patru ani.
Valoarea estimata fara TVA: 29, 401, 508EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 300.000 lei; Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura din care sa reiasa ca operatorul economic participa la procedura ca oferant unic (Formular 12C)si/sau Acorduri de asociere, conventii de inchiriere, contracte intre asociati (daca este cazul) se va marca de ofertant (Formular 2)
Declaratie din care sa rezulte ca ofertantul nu s-a aflat in ultimii 5 ani in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 (Formular 12B)
cazier fiscal sau
declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, emise de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala Directia Generala a Finantelor Publice
- Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii si nu are inscris urmatoarele mentiuni : faliment, condamnari, fals, uz de fals.
- Certificat de inregistrare fiscala (C.U.I./C.I.F.) - in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- scrisoare de bonitate din partea bancilor
- Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008, 2009. Ofertantii care nu au inregistrat profit in fiecare din ultimii 3 aniurmeaza sa fie descalificati.
- Identificare financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de 60.000.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experieanta similara:
Declaratie pe proprie raspundere privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani si lista acestora (Formular 12F1) precum si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formular 12F2)Resurse tehnice
Ofertantii vor prezenta o declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului precum si o lista a acestora.Resurse umane:
Nominalizarea responsabilului de contract si a persoanelor direct implicate in asigurarea controlului calitatii si a executiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara- dovada executarii/prestarii in ultimii 5/3ani a cel putin unui contract similar cu o valoare totala de minim 18.000.000 lei, respectiv 4.409.495, 11 la curs BNR 17.03.2010 (1 =4, 0821 lei), dupa cum urmeaza: -minim 10.000.000 lei pentru lucrari de intretinere sireparatiidrumuri asfaltate prin plombari, covoare asfaltice, tratamentebituminoase, refacere fundatii- minim2.100.000 lei pentru lucrari de estetica rutiera, intretinere poduri, siguranta circulatiei, intretinere drumuri pietruite, scurgereaapelor- minim 5.900.000 lei pentru servicii de deszapezireResurse tehnicea) statie de preparare mixturi asfaltice proprie b) certificate de conformitate pentru toate tipurile de mixturi asfalticec) existenta unui laborator autorizat propriu sau contract cu un laborator autorizat cu preturi ferme.d) minim 4 ateliere pentru executie covoare asfalticee) minim 8 ateliere pentru executie plombariPentru servicii de deszapezirea) autofreza pentru zapada minim 2 bucb) utilaje speciale pentru raspandirea mecanizata a materialului antiderapant (UNIMOG) sau autocamion echipat cu raspanditor de material antiderapant minim 20 bucc) utilaje echipate cu lama (autogreder, tractor, buldozer, buldoexcavator) minim 10 bucd) autobasculante echipate cu lama minim 20 buce) greder semipurtat minim 4 bucf) incarcator frontal minim 8 bucResurse umane: - 1 sef santier, - 3 responsabili tehnici cu executia .- 1 responsabil cu calitatea autorizat in domeniul lucrarii .- 2 topografi- ingineri, subingineri, maistri si tehnicieni de drumuri pentru coordonarea activitatilor 8 persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Aprobarea intarziata a bugetului de stat si finalizarea contractului existent
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Vor fi selectati pentru et. II primii 5 op.ec. calificati in ordinea descrescatoare a mediei cifrei de afaceri pe ultimii trei ani dar nu mai putin decat nivelul minim impus respectiv 60.000.000 lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda intr-o singura zi conform documentatiei de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2010 10:00
Locul: Consiliul judetean Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.+40-21- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 40- 21- 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-504300, Email: [email protected], Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: Str. Gh. Sincai nr. 46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262 215090, Email: [email protected], Fax: 0262 215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2010 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer