Licitatie Publica - Lucrari si servicii de reparare si intretinere drumuri judetene iarna-vara 2011-2015
Anunt de participare numarul 116032/25.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Stricescu, Tel. 0253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari si servicii de reparare si intretinere drumuri judetene iarna-vara 2011-2015
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Pe drumurile judetene din judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 214, 999, 397.13RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de intretinere curenta se va efectua conform prevederilor ?Normativului privind lucrarile de intretinere si reparare a drumurilor publice?, indicativ AND 554-2002, a reglementarilor tehnice si standardelor din domeniu, in vigoare.
Acordul cadru prevede servicii si lucrari de intretinere curenta a retelei de drumuri publice judetene de pe raza judetului Gorj, in scopul mentinerii acestora la nivelul standardelor si reglementarilor tehnice in vigoare privind calitatea su siguranta traficului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate maxime si minime ale acordului-cadru si contractelor subsecvente sunt prevazute in caietul de sarcini, conform formularelor:
? centralizator cantitati de lucrari si servicii de reparare si intretinere drumuri judetene ? cantitati minime
? centralizator cantitati de lucrari si servicii de reparare si intretinere drumuri judetene ? cantitati maxime
Cantitatile de lucrari si servicii ce urmeaza a se executa efectiv, pe baza contractelor subsecvente acordului-cadru, sunt conditionate de sumele alocate din bugetele anuale proprii ale judetului, in limita creditelor bugetare aprobate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: 214, 999, 397.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 1.000.000 lei si garantia de buna executie in cuatum de 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic conform art.180 si 181 din O.U.G. 34/2006
2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010
3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor
4.Certificat de atestare privind plata obligatiilor la Fondul pentru mediu
5.Certificat de atestare emis de catre Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania6 Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului7.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare ultimul bilant contabil vizat de organele competente
2. Indicator economic solicitat: lichiditate generala3.Fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100)= 100%-valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie safie de cel putin 30.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
2.Lista cu lucrarile aflate in executie, daca exista
3.Declaratia pentru confirmarea lucrarilor4.Lista cu principalele servicii din ultimii 3 ani si declaratia pentru confirmarea lor5.Formular experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare - lucrari de intretinere si/sau reparare drumuri
6.Formular experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de servicii similare - activitate de deszapezire
7.Formular experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de servicii similare - servicii de proiectare
8.Certificatul/recomandarea din partea beneficiarului privind presarea serviciilor si executarea lucrarilor
9.Declaratie privind asigurarea acelor utilaje, instalatii, echipamente, mijloace de transport, mijloace fixe, considerate necesare pentru executia lucrarilor, insotita de lista cu cantitatile acestora
10 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, listelepersoanelor de conducere, de specialitate, alt personal responsabil de indeplinirea contractului, CV-urile, Copii legalizate dupa autorizatiile/certificatele de atestare ale responsabililor tehnici cu executia si responsabilului cu calitatea valabile la data deschiderii, Copie legalizate dupa actele de studii ale personalului de specialitate , Copie dupa contractele de munca ale personalului responsabil
11.Copie legalizata dupa certificatul de implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent,
12.Copie legalizata dupa certificatul de implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001 sau echivalent, 13.Copie legalizata dupa certificatul de implementarea sistemului de management al responsabilitatii sociale OHSAS 18001 sau echivalent
14. Copie legalizata dupa certificatul de implementarea sistemului de management al responsabilitatii sociale OHSAS 8000 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de intretinere si/sau reparare drumuri, de cel putin 15.000.000 lei, inclusiv TVA;
-Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de servicii de deszapezire, de valoare cel putin 1.500.000 lei, inclusiv TVA.-Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de servicii de proiectare, de cel putin 50.000 lei, inclusiv TVA.-Lista cu dotarile tehnice, care trebuie sa cuprinda minim urmatoarele: -statii de producere mixturi asfaltice ? 2 buc.-statie de betoane ? 1 buc.-statii de sortare concasare spalare agregate minerale ? 2 buc.-autogredere ? 2 buc.- finisoare(repartizatore) mixturi asfaltice ? 2 bc.-cilindri compactori ? 4 buc.-buldozere ? 4 buc.-freza asfalt ? 1 buc.-perii mecanice pentru curatarea partii carosabile ? 2 buc.-utilaje cu lama pentru deszapezire ? 20 buc.-raspanditoare de material antiderapant ? 6 buc.-autofreza zapada cu tractiune integrala ? 1 buc.-incarcatoare frontale cu capacitatea cupei ? 4 buc.-autobasculante ? 16 buc.-generatoare ? 2 buc-betoniere ? 2 buc-taietoare de asfalt ? 2 buc-autovehicule pentru transport muncitori, materiale si scule ? 2 buc.-seturi semnalizare punct lucru mobil -2 buc-autobetoniera ? 2 buc.-automacara ? 1 buc.-autogudronator ? 1 buc.-autotractoare cu semiremorci tip trayler? 2 buc.-autotractor cu semiremorca pentru transport bitum cu ITA valabil si certificat ADR ? 1 buc-buldoexcavator ? 2 buc-autocisterna ? 1 buc.-autoexcavator ? 1 buc.-masina pentru marcaje rutiere autopropulsata ? 1 buc.-statii de emisie-receptie cu acoperire pe raza intregului judet-statie totala pentru masuratori topografice ? 1 buc.-instalatie de foraj pentru cercetari geotehnice ? 1 buc.-soft-ware pentru proiectare in domeniul rutier cu licenta-autoturisme puse la dispozitia autoritatii peperioada acordului-cadru, ? 2 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timpul minim de interventie
15%
Descriere:
3.
Numarul activitatilor (punctelor de lucru)
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1782
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de operatorii care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Consiliului Judetean Gorj
Adresa postala: str.Victoriei, nr 2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel. 0253-214006, Fax: 0253-212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 09:34