Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari si servicii intretinere curenta iarna ? vara a drumurilor judetene din judetul Mehedinti,pentru perioada 2013 - 2016 :Lot 1 zona de Sud; Lot 2 zona de Nord.


Anunt de participare numarul 143797/22.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220132, Romania, Punct(e) de contact: Sediu, Tel. +40 0372521172, In atentia: lucian bosoanca, Email: [email protected], Fax: +40 0372521151, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari si servicii intretinere curenta iarna ? vara adrumurilor judetene din judetul Mehedinti, pentru perioada2013 - 2016: Lot 1 zona de Sud; Lot 2 zona de Nord.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene din administrarea CONSILIULUI JUDETEAN MEHEDINTI
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 43 luni
Valoarea estimata fara TVA: 66, 585, 726.04RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta estimeaza sa incheie minim 4 (patru) contracte subsecvente pentru fiecare lot. Valoarea maxima estimata pentru cel mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot se regaseste in ANEXA B
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor si prestarea serviciilor de intretinere curenta iarna ? vara adrumurilor judetene din judetul Mehedinti, pentru perioada2013 - 2016prin impartirea judetului in 2 loturi delimitate de DN 6 care traverseaza judetul de la est la vest , dupa cum urmeaza :
Lotul 1 ? drumurile judetene situate la nord de DN 6;
Lotul 2 ? drumurile judetene situate la sud de DN 6.
Valoarea de estimare a acordului cadru nu cuprinde procentul de diverse si neprevazute acesta fiind 0 in cazul acestei licitatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.2)
44113910-7-Materiale de intretinere rutiera de iarna (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate sunt conform Anexelor la Caietele de Sarcini aferente fiecarui lot.
Lungime: Lot 1- 394, 726 km situati la sud de DN6, Lot 2 - 309, 108 km situati la nord de DN6.
Valoarea estimata fara TVA: 66, 585, 726.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot 1? 600.000 lei; Lot 2? 600.000 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertei;se poate constitui prin: scrisoare de garantie de participare (Formularul A/B) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in original; sau virament bancar; Garantia de participare emisa in alta limba decat limba romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata, in limba romana. In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare. Pentru determinarea echivalentei de curs leu-euro se are in vedere cursul comunicat de B.N.R. cu 5 zile (cinci zile) inainte de data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare se depune in afara plicului ce contine documentele de calificare, dar impreuna cu acestea. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; Se va completa Formularul C - , ,Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? din Sectiunea Formulare la Documentatia de atribuire.Restituireagarantiei de participare: a) operatoruluieconomiccastigator, in celmult 3 zile de laconstituirea garantiei de bunaexecutie, b) peratorilor economici necastigatori: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la dataexpirarii perioadei de valabilitate a ofertei. - Pierderea garantiei de participare se produce conform reglementarilor OUG 34/2006 . Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de CNSC va fi de: Lot 1? 11.093, 5 lei;Lot 2? 10.685 lei. Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia autoritatii contractante o garantie de buna executie a contractului 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA, fie prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului D. Se prezinta in original. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract SAU conform art.90 alin (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si complertarile ulterioare, daca partile convin.Modul de restituire: Conform art. 92, din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LCOAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.
Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr.1Sectiunea?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Ofertantul va prezenta urmatoarele:
1.Formularul nr. 2 din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.
2.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificaresi anume:
A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte:
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul acestuia de catre o instanta judecatoreascaNota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.
Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d)ATENTIE!
a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica
c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul nr. 3, din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie:
? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire).
? Persoane cu functii de decizie responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: (Presedinte - IOAN ADRIAN DUICU, Vicepresedinte ? ADRIANA BADANOIU, Vicepresednte - GEORGESCU ALADIN GIGI, Av. Mednyanszky Stefan Ladislau ? Secretarul Judetului, Ciorangan Popescu Daniela Delia ? Director Directia Economica, Ing. Chircu Dana- Director Directia Tehnica, ).
? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. -Ofertantul va prezenta:
-Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .
Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.
Nota 3: Autoritatea Contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
ATENTIE!
a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani trebuie sa fie in valoare de minim: Lot 1 Sud ?19.000.000 lei;
Lot 2 Nord? 17.000.000 lei.
Nota1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documente
edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele
/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.
Nota 3: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nota 4: Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.
TERT SUSTINATOR
1. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1.Formularul nr.5 si anexa aferenta acestuia din Sectiunea?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire ?Declaratia privindCifra de Afaceri globale a ofertantului?2.copie , ,conform cu originalul? de pe certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare - pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Pentru transformarea in Lei se va utiliza Cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro2010?1Euro=4, 2099 lei;2011?1Euro=4, 2379 lei;.2012?1Euro=4, 4560 lei).Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei.Ofertantulva prezenta: Formularul nr. 5A din Sectiunea -?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) ??Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, care poate fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acetia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit??, prin care ofertantul va face dovada ca in ultimii 5 ani a executat si a dus la bun sfarsit cel putin 1 contract care a avut ca obiect executarea de lucrari de drumuri in infrastructura de transport rutier in valoare/ valoare cumulata de minim: pt.Lot 1 Sud ? 6.800.000 lei, fara T.V.A., pt. Lot 2 Nord ? 5.500.000 lei, fara T.V.A.??; b) ??Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, care poate fi insotita de ??certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar??; prin care ofertantul va face dovada prestarii de servicii similare cu cele supuse procedurii (servicii de deszapezire in inflastructura de transport rutier), prin cel putin 1 contract de servicii similare in valoare de minim: pt. Lot 1 Sud ? 3.000.000 lei, fara T.V.A. si pt. Lot 2 Nord ? 3.000.000 lei, fara T.V.A.; Cerinta legata de experienta similara se considera indeplinita si daca ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari/documente din care sa reiasa ca au derulat contracte al caror obiect a cuprins atat servicii in valoare de minim/cel putin - pt. Lot 1 Sud ? 3.000.000 lei, fara T.V.A. si pt. Lot 2 Nord ? 3.000.000 lei, fara T.V.A cat si executia de lucrari similare, in valoare de minim/cel putinpt.Lot 1 Sud ? 6.800.000 lei, fara T.V.A., pt. Lot 2 Nord ? 5.500.000 lei, fara T.V.A. .
Se vor prezenta:
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire
Declaratie privind experienta similara a ofertantului in executarea unor lucrari similare in infrastructura de transport rutier cu lucrarile supuse procedurii de achizitie publica (constructii de drumuri, lucrari de intretinere de drumuri) in ultimii 5 ani, din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire;
- Declaratie privind experienta similara a ofertantului in executarea unor lucrari similare cu serviciile supuse procedurii de achizitie publica (servicii de deszapezire in inflastructura de transport rutier) in ultimii 3 ani, din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de AtribuireUltimii 5 ani respectiv 3 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Prin infrastructura de transport rutier se intelege autostrazi, drumuri nationale, drumuri expres, drumuri judetene si strazi in localitati urbane
Cerinta nr. 2
Se vor prezenta informatii privind dotarea cu autoutilaje, echipamente specifice pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de iarna-vara pentru fiecare lot, necesare pentru indeplinirea acordului cadru/contract subsecvent.
Setul minim de utilaje, instalatii si echipamente pe care ofertantul trebuie sa le detina pentru indeplinirea acordului cadru/contract subsecvent pentru fiecare lot este urmatorul:
-statie de preparare mixturi asfaltice sau precontract semnat cu un furnizor de mixturi asfaltice, cu conditia ca locul de preparare sa fie situat pe raza
de administrare a ( Lotului)sau in zona limitrofa lotului ofertat;
-utilaj multifunctional cu tractiune integrala cu echipamente pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de iarna-vara: lama, sararita, burghiu , dalta, cositoare, perie, picamer,
-autobasculanta (echipata cu lama si sararita pentru activitatea de iarna)
-buldoexcavator
-incarcator frontal
-freza pentru asfalt-automacara
-compactor vibrator cu remorca de transportat
-autogreder
-autoremorcher
-autoutilitara
- panou special de semnalizare pentru inchiderea circulatiei
-aparat electric sudura/grup sau aparat autogen de sudura
-carucioare semnalizare rutiera
-compresor de aer
-echipament de balizare luminoasa pentru zone periculoase sau in lucru;
-generator electric multifunctional
-instalatie de colmatat rosturi si fisuri
-vibrator pentru beton
-betoniera-motopomapa de secare-autoturism 4x4
-tractor cu semipurtat
-autofreza
Nota:
-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului detalii, precizari sau confirmari suplimentare din care sa rezulte forma de detinere (in proprietate/ dreptul de folosinta).Ofertantul va prezenta urmatoarele:
- DECLARATIE privind dotarea cu autoutilaje, echipamente specifice pentru activitatea de intretinere curenta iarna- vara pentru fiecare lot, necesare pentru indeplinirea acordului cadru/contract subsecvent.- LISTA privind autoutilaje, echipamente specifice pentru activitatea de intretinere curenta iarna-vara pentru fiecare lot, de care dispune ofertantul, pentru
indeplinirea acordului cadru/contractului subsecvent.
Cerinta nr. 3Ofertantul va asigura urmatorul personal cheie pentru fiecare lot:
b. Responsabil Tehnic cu Executia:
Studi - atestatconform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu modificari si completari ulterioare;
Ofertantul va prezenta :
-Declaratie de disponibilitate
-Copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, a atestatului R.T.E. pentru indeplinirea cerintei.
Cerinta nr. 4 Ofertantul va asigura urmatorul personal minim pentru fiecare lot: c. Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii Studii- detine decizie de numire Responsabil cu Asigurarea Calitatii Ofertantul va prezenta: - Declaratii de disponibilitate - Copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul?, a deciziei de numire Responsabil cu Asigurarea Calitatii - Curriculum Vitae.
Se va prezenta :
a)Declaratii de disponibilitate? din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, semnate in original de catre expertul propus; b) Copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, a deciziei de numire Responsabil cu Asigurarea Calitatii , pentru indeplinirea cerintei. c)?Curriculum Vitae? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului
Cerinta nr. 5
Ofertantul va asigura urmatorul personal minim pentru fiecare lot:
d. Coordonator securitate si sanatate in munca
Studii - formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate actualizata la fiecare 3 ani in conformitate cu prevederile art.59 din H.G. nr.
300/2006.
Ofertantul va prezenta :
-Declaratii de disponibilitate
-Documentul din care sa rezulte ca a absolvit/ participat la un curs/program de formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate pentru indeplinirea cerintei.
-Curriculum Vitae
TERT SUSTINATOR
1. Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr.
34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art. 111 din
H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si /sau profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica.
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Nota1: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori.Nota 2: Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului.a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul dea depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Nota 1: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 1
Informatii privindSTANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATIIOfertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.
Nota 1: Nota : Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota 2: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nota 3: Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Cerinta nr. 2
Informatii privindPROTECTIAMEDIULUIOfertantul va demonstra ca respecta protectiei mediului, respectiv ISO 14001 sauechivalent.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea protectiei mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
Nota 1: Nota : Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota 2: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nota 3: Cerinta privind certificarea ISO 14001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.a)Formularul nr. 9b)Formularul nr. 10 ?2.a)Formularul nr. 9A- 2.b) Formularul nr. 10A;Formularul nr. 11si Anexa la Formularul nr. 11Ofertantul va prezenta: a)Formularul nr. 13 -, ,Declaratii de disponibilitate? din Sectiunea?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, semnate in original de catre expertul propusb)Copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul?, a atestatulR.T.E.a) Formularul nr. 13b) Formularul nr. 14 ?conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre expertul propus.Ofertantul va prezenta: a)Formularul nr. 13 -, ,Declaratii de disponibilitate? din Sectiunea?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, semnate in original de catre expertul propus;b)Copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, a documentului din care sa rezulte ca a absolvit/ participat la un curs/program de formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate pentru indeplinirea cerintei.c)Formularul nr. 14 ?Curriculum Vitae? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre expertul propus.Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 5 B din Sectiunea -?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire si anexa aferenta acestuia (Anexea) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 6 si Anexa la Formularul nr. 6 aferenta acestuia din Sectiunea ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire, stampilat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.Subcontractorul/rii va/vor prezenta: Formularul nr. 4 din Sectiunea ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire prin care se atesta faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractanteOfertantul va prezenta urmatoarele:
1. Formularul nr. 7 ?Informatii privind asocierea? din Sectiunea
?Formulare? a Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.
2. Formularul nr. 8 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea
?Formulare? a Documentatiei de Atribuire stampilat si semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Ofertantul va prezenta: 1. Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul va prezenta: 1. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea protectiei mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalentin copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2013 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti, sala 513, etaj 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI. 3.1) Informatii generale despre ofertant ? Se va completa Formularul nr. 20 din Sectiunea Formulare din Documentatia de atribuireVI. 3.2) In cazul in care doua sau mai multe propuneri financiara prezinta pret egal si sunt clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicitia ofertantilor in cauza, prin postarea in SEAP a unei clarificari, o noua propunere financiaracare va fi transmisa tot in SEAP ca raspuns la clarificarea autoritatii contractante (Formularul nr. 17 + anexe), caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256 indice 2 din OUG nr 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: str Traian nr 89, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220132, Romania, Tel. +40 0372521151, Email: [email protected], Fax: +40 0372521151, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2013 17:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer