Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari si servicii privind intretinerea periodica a drumurilor publice - plombe, pe anul 2010 ( pe 8 sectoare de drumuri judetene )


Anunt de participare numarul 98357/20.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 416, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari si servicii privind intretinerea periodica a drumurilorpublice - plombe, pe anul 2010 ( pe 8 sectoare de drumuri judetene )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene de pe teritoriul administrativ al jud. Prahova, impartit in 8 ( opt ) sectoare.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI SI SERVICII PRIVIND INTRETINEREA PERIODICA A DRUMURILORPUBLICE PLOMBE pe anul 2010,
- Cod CPV :45233141 - 9 Lucrari de intretinere a drumurilor
cantitatetotalaestimata - 108.600 mp din care : - plombe cu decapare manuala de 4 cm -54.300 mp si- plombe cu frezare de 4 cm- 54.300 mp, repartizata astfel:
- SECTOR I cuprins intre: DN 72siDJ 101D - DN1 - DJ 100 B ( Balta Doamnei )- cantitateestimata 12.000 mp din care:
-plombe cu decapare manualade 4 cm 6.000 mp, - plombe cu frezare de 4 cm 6.000 mp;
- SECTOR II cuprins intre: DJ 101D - DN1 - DJ 100 B ( Balta Doamnei ) si Bucov - Albesti Paleologu - DN1D - limita judetului Ialomita- cantitateestimata 19.300 mp din care: -plombe cu decapare manualade 4 cm 9.650 mp, - plombe cu frezare de 4 cm 9.650 mp;
- SECTOR III cuprins intre: Albesti Paleologu - DN1D - limita judetului Ialomita si Albesti Paleologu - DN1B - limita judetului Buzau - cantitateestimata 20.300 mp din care:
-plombe cu decapare manualade 4 cm 10.150 mp, - plombe cu frezare de 4 cm 10.150 mp;
- SECTOR IV cuprins intre: Albesti Paleologu -DN1B - limita judetului Buzau si Albesti Paleologu - DJ 102C - DJ 234 - Salcia - cantitateestimata 13.500 mp din care: -plombe cu decapare manualade 4 cm 6.750 mp, - plombe cu frezare de 4 cm 6.750 mp;
- SECTOR V cuprins intre: Albesti Paleologu - DJ 102C - DJ 234 - Salciasi Albesti Paleologu - Bucov - DJ 236 - DN1A - Maneciu - cantitateestimata 11.000 mp din care: -plombe cu decapare manualade 4 cm 5.500 mp, - plombe cu frezare de 4 cm 5.500 mp;
- SECTOR VI cuprins intre: Bucov - DJ 236 - DN1A - ManeciusiBlejoi - DJ 102 -DC 133 - DC 4 -- cantitateestimata 10.000 mp din care: -plombe cu decapare manualade 4 cm 5.000 mp, - plombe cu frezare de 4 cm 5.000 mp;
- SECTOR VII cuprins intre: Blejoi - DJ 102 - DJ 100D - DC 133 - DC 4 si DN1 ( Sinaia ) - cantitateestimata 10.500 mp din care: -plombe cu decapare manualade 4 cm 5.250 mp, - plombe cu frezare de 4 cm 5.250 mp;
- SECTOR VIII cuprins intre: DN1 ( Sinaia ) si DN 72 limita judetului Dambovita-- cantitateestimata 12.000 mp din care:
-plombe cu decapare manualade 4 cm 6.000 mp, - plombe cu frezare de 4 cm 6.000 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 198, 064RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare conform loturi( 8 sectoare de drum ), conf art.86 din H.G. 834/2009, si exprimata in lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere ( daca este cazul )
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator ORC valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat de inregistrare FIRMA, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat - buget de stat, document valabil la data deschiderii ofertelor, si Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale, eliberat de Compartimentul Taxe si Impozite Locale al administratiei locale, de pe raza careia ofertantul isi are sediul social buget local, document valabil la data deschiderii ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilpe ultimii doi ani, respectiv:
-la data de 31.12.2008, si la data de 31.12.2009 ( in cazul in care este depus), vizatesiinregistratedeorganulcompetent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe 3 (trei ) ani fara TVA: SECTOR I cuprins intre: DN 72siDJ 101D - DN1 - DJ 100 B ( Balta Doamnei ) - 485.700 lei;
- SECTOR II cuprins intre: DJ 101D - DN1 - DJ 100 B ( Balta Doamnei ) si Bucov - Albesti Paleologu - DN1D - limita judetului Ialomita-781.200 lei;
- SECTOR III cuprins intre: Albesti Paleologu - DN1D - limita judetului Ialomita si Albesti Paleologu - DN1B - limita judetului Buzau - 821.700 lei;
- SECTOR IV cuprins intre: Albesti Paleologu -DN1B - limita judetului Buzau si Albesti Paleologu - DJ 102C - DJ 234 - Salcia - 546.000 lei;
- SECTOR V cuprins intre: Albesti Paleologu - DJ 102C - DJ 234 - Salciasi Albesti Paleologu - Bucov - DJ 236 - DN1A - Maneciu - 445.200 lei;
- SECTOR VI cuprins intre: Bucov - DJ 236 - DN1A - ManeciusiBlejoi - DJ 102 -DC 133 - DC 4 - 404.800 lei;
- SECTOR VII cuprins intre: Blejoi - DJ 102 - DJ 100D - DC 133 - DC 4 si DN1 ( Sinaia ) - - 425.000 lei;
- SECTOR VIII cuprins intre: DN1 ( Sinaia ) si DN 72 limita judetului Dambovita- 485.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, insotita de copie dupa contract, proces verbalde receptie la terminarea lucrarii si recomandare beneficiarului, toate acestea vor fi pentru aceeasi lucrare- specificacategoriei de lucrari supuse procedurii si anume experienta in plombe/covoare asfaltice, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de zile, Programul de Control, Calitate, Verificare si Incercari (P.C.C.V.I.) pentru lucrare, Certificat ISO 9001, Certificat 14001, Certificat 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2010 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR C.N.S.C.
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar, nr.6, ,Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244/516265, Email: [email protected], Fax: 0244/542408
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Prahova - Directia Juridic Contenciossi Administratiei Locale
Adresa postala: B-dul Republicii NR 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/529289
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2010 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer