Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI SI SERVICII PRIVIND INTRETINEREA PERIODICA A DRUMURILOR PUBLICE - COVOARE BITUMINOASE.


Anunt de participare numarul 41752/23.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 417, DIRECTIA LOGISTICA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, In atentia: CROITORU CORNELIA, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ORGANIZATORUL PROCEDURII : CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, DIRECTIA LOGISTICA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4, DIRECTIA LOGISTICA, ETAJ IV, CAMERA 417., Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514545 int 279, In atentia: CROITORU CORNELIA, Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ORGANIZATORUL PROCEDURII : CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA.
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4, Intrarea D, PARTER, CAM. 66, REGISTRATURA., Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514545 int 167
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI SI SERVICII PRIVIND INTRETINEREA PERIODICA A DRUMURILORPUBLICE - COVOARE BITUMINOASE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PE DRUMURILE JUDETENE DE PE TERITORIUL JUDETULUI PRAHOVA.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 47, 196, 200RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI SI SERVICII PRIVIND INTRETINEREA PERIODICA A DRUMURILOR PUBLICE - COVOARE BITUMINOASE, prin asternerea de covoare asfaltice de 4-6 cm cu frezare si decapare manuala si plombe de 4-6 cm cu frezare sau decapare manuala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI SI SERVICII PRIVIND INTRETINEREA PERIODICA A DRUMURILOR PUBLICE - COVOARE BITUMINOASE, prin contracte subsecvente succesive.
Valoarea estimata fara TVA: 47, 196, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie particip. scrisoare garantie bancara lei, pe fiecare sector, I-46750, II-38960, III-15705, IV-27485, V-35150, VI-17395, VII-24435, VIII-30100, Garantia buna executie 10% din val.fara T.V.A. a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE ( DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, Alte documente specificate in D.A.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind plata impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la data de 31.01.2008, certificat constatatorprivind obligatiile de plata la bugetele locale la sem. IV 2007, bilantul contabil la 31XII2006 si 30.06.2007, declaratie pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se exprima in lei si se va prezenta pe fiecare sector in parte, I-14023260, II-11687860, III-4711890, IV-8245715, V-10545070, VI-5219000, VII-7330880, VIII-9030615.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii capacitate tehnica, informatii asupra experientei similare specifica categoriei de lucrari supuse procedurii, informatii privind utilajele, informatii personal de executie, Dosar de prezentare a sistemului calitatii, ISO 9001, ISO 14001, ISO -18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta pentru experienta similara se exprima in lei si se va prezenta pe fiecare sector in parte, I-1402325, II-1168785, III-471190, IV-824570, V-1054505, VI-521900, VII-733085, VIII-903060.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA, PLOIESTI, B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, ETAJ II, CAMERA 206 SI CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 11:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA LOGISTICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OPERATORI ECONOMICI PRIN REPREZENTANTI LEGALI/PERSOANE IMPUTERNICITE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. EMIL ZOLA, NR.4, PLOIESTI., Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, nr. 2-4, PLOIESTI., Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/406700, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2008 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer