Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari suplimentare de reparatii capitale Bloc Operator: amenajare, modernizare si echipare la Spitalul Judetean de Urgenta ,,Sf. Ioan cel Nou,, Suceava


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
403.936 RON

Castigatorul Licitatiei: EDAS EXIM S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 120782/19.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Adresa postala: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720237, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Daniela Crap, Tehn. Gheorghe Buburuzan, Tel. +40 230510659, Email: [email protected], Fax: +40 230510659
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Lucrari suplimentare de reparatii capitale Bloc Operator: amenajare, modernizare si echipare la Spitalul Judetean de Urgenta , ,Sf. Ioan cel Nou, , Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava, B-dul 1 Decembrie 1918, Nr.21, Suceava, Cod postal 720237
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va incheia un contract de executare delucrari suplimentare-Reparatii Capitale Bloc Operator: amenajare, modernizare si echipare la Spitalul Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava - conform caietului de sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
403, 936.41RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive tehnice
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32374/16.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 1971 Denumirea: Contract de lucrari suplimentare
V.1) Data atribuirii contractului 20.12.2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
EDAS EXIM S.R.L.
Adresa postala: BLD. MIHAIL KOGALNICEANU, NR. 51, AP. 14, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050104, Romania, Tel. 021-3130506, Email: [email protected], Fax: 021-3111503, Adresa internet (URL): www.edas.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 410800.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 403936.41 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
La data de 30.06.2011, in urma procedurii de cerere de oferta offline (invitatie de participare nr. 296670/01.06.2011 si anunt de atribuire nr. 137812/18.07.2011) s-a incheiat un acord-cadru de lucrari cu nr. 1092, in valoare de 6.485.594, 44 lei fara TVA cu S.C. EDAS EXIM SRL, avand ca obiect de lucrari de Reparatii Capitale, Bloc Operator: amenajare, modernizare si echipare la Spitalul Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava. Prin referatul nr. 31124/06.12.2011 (intocmit de seful serviciului administrativ), se solicita suplimentarea lucrarilor aferente acordului cadru sus mentionat. Avand in vedere necesitatea efectuarii lucrarilor suplimentare, s-a propus atribuirea contractului de lucrari prin procedura , ,Negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, conform art. 122, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si aprobata.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Suceava -Sectia Comerciala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. +40 230214948, Fax: +40 230214874
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918, Nr. 21, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720237, Romania, Tel. +40 230510659, Email: [email protected], Fax: +40 230510659
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer