Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari suplimentare nr. 3 datorate unor circumstante neprevazute si modificari de solutii tehnice la contractul de lucrari "Drumul de glorie al Armatei Romane in Primul Razboi Mondial"


Anunt de participare numarul 142902/03.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: Dimitrie Cantemir, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul achizitii publice, Tel. +40 0237616800, In atentia: Chirita Emilia, Email: [email protected], Fax: +40 0372372402, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari suplimentare nr. 3 datorate unor circumstante neprevazute si modificari de solutii tehnice la contractul de lucrari "Drumul de glorie al Armatei Romane in Primul Razboi Mondial"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Mausoleul Eroilor Focsani, Mausoleul Eroilor Marasesti, Mausoleul Eroilor Marasti, Mausoleul Eroilor Soveja, judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ofertantul declarat castigator al procedurii de achizitie publica va executa lucrari la mausoleele eroilor din Focsani, Marasesti, Marasti si Soveja. Necesitatea acestor lucrari a aparut ca urmare a unor circumstante neprevazute si a modificari solutiei tehnice pentru contractul de lucrari "Drumul de glorie al Armatei Romane in Primul Razboi Mondial".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantul declarat castigator al procedurii de achizitie publica va efectua urmatoarele lucrari la cele 4 mausolee mentionate anterior:
- instalarea materialelor recomandate prin studiile de specialitate intocmite de expertul MCC,
- refacerea gardului din incinta la Mausoleul Eroilor din Marasti pe o lungime de 34, 20 m,
- montarea unor instalatii de avertizare la efractie dublate de un sistem de supraveghere video interior si exterior la toate cele patru mausolee.Categoriile de lucrari mentionate anterior sunt descrise pe larg in documentatia tehnica atasata.Valoarea estimata a lucrarilor fara TVA, a fost stabilita de catre proiectant la 819.978, 30 lei fara T.V.A. Tot proiectantul a prevazut si 80910 lei fara T.V.A. cheltuieli diverse si neprevazute rezultand un total de 900888.30 lei fra T.V.A.Precizam ca aceasta suma va putea fi utilizata in ipoteza in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuieli culucrari care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment.
Valoarea estimata fara TVA: 900, 888.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 16.300 lei (sau echivalent in euro).Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs de referinta BNR din data publicarii anuntului de participare.Respingerea contestatiei: daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia achizitorul va retine contestatorului din garantie 4.599, 97 lei, (art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006).Constituirea garantiei (art. 86 din H.G. nr. 925/2006): scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile (Formularul 12) sau instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile sau ordin de plata cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (contul IBAN al autoritatii contractante este RO09TREZ6915006XXX000122, deschis la Trezoreria Focsani, cod fiscal 4350394).Cuantumul garantiei pentru IMM-uri: garantia este in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Formularul 9) conform Legii nr. 346/2004 si Ordonantei Guvernului nr. 27/2006. Pentru asocieri atat asocierea cat si fiecare membru trebuie sa fie I.M.M.Prezentarea garantiei: garantia se prezinta in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie prelungita in mod corespunzator. Daca ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura. Mod de constituir: in conformitate cu art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Cuantum: 5% (2, 5% pentru I.M.M.) din pretul contractului fara TVA.Constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce se va prezenta in original (daca este emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In ultimul caz contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Emiterea de pretentii asupra garantiei: se va face doar in limita prejudiciului, daca operatorul economic castigator nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru operatorului economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate.Restituirea garantiei: se va face in baza art. 92 alin. (4) din H.G nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Realizarea lucrarilor va fi suportata din fonduri externe nerambursabile (Programul operational regional 2007 - 2013)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Presedintele Consiliului Judetean Vrancea - Oprisan Marian, Vicepresedintii Consiliului Judetean Vrancea - Barladeanu Dragos Petrut, Cel - Mare Ionel, Secretarul judetului - Dan Raluca Tatiana, Directorii executivi - Halici Nicusor, Dita Dumitru, Iordache Romeo, Olaru Daniela, Consilierii judeteni - Mazere Nicu, Carnariu Vasile, Guguianu Constantin, Buzarnescu Stefan, Lambrino Eduard, Balan Doru Geany, Boboc Tudorita Rodica, Marin Laurentiu Daniel, Aioanei Anisoara, Melinte Vasile, Blindu Nicusor, Grosu Adrian, Epure Ion, Ghetu Catalin, Nedelcu Mihai, Ciorici Marioara, Esanu Aura Lacramioara, Cristian Danut, Bostan Liviu, Diaconu Emilian, Panciu Valerica, Negoita Constantina, Negru Corneliu, Vraciu Dorina, Nica Ionut Bogdan, Lazar Ticu, Petric George, Bordeanu Janica, Jaravete Valentin, Ochean Valentin.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 7). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 8). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).6. Certificate de atestare.Persoanele juridice romane vor depune: - Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.- Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Vor depune certificatul de atestare fiscala si certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: - Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Vor depune certificate privind plata datoriilor la bugetul consolidat general, bugetele locale (sau documente echivalente) urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.O.N.G. ? urile/Persoanele juridice non-profit, vor depune: - Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Persoanele juridice straine vor depune: - Documente din care sa rezulte inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit.Vor depune certificatul constatator sau documente echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani in valoare de cel putin: 1.600.000 lei.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul. Pentru IMM-uri valoarea cifrei de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50%. In cazul asocieri atat asocierea cat si fiecare membru trebuie sa fie I.M.M.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul.Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare astfel de document va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta: - Formularul 3 (Informatii generale) si orice document relevant pentru dovedirea informatiilor din acest formular.- I.M.M.-urile vor prezenta Formularul 9 (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii).Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu stabilit de B.N.R. Ofertantul care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb B.C.E.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Executarea de lucrari similare in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati in valoare de cel putin: 800.000 lei fara T.V.A.Se va prezenta orice document relevant pentru dovedirea informatiilor (unul sau mai multe documente/contracte/procese-verbale de receptie din care sa rezulte indeplinirea acestei conditii).In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul.Vor depune documentele solicitate la acest punct: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul.
Informatii privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul.Vor depune documentele solicitate la acest punct: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune/al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant: 1. Coordonator proiect (inginer constructor specialist atestat in restaurare arhitectura 1 si consolidare/restaurare, structuri istorice - 4, de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National conform Normei Metodologice din 26.08.2010 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 634/2010, pentru executare lucrari in functie de domeniu - E);2. Responsabil tehnic cu executia, atestat pentru domeniul constructii civile, industriale si agricole, conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii;3. Responsabil cu controlul calitatii atestat pentru domeniul constructii civile, industriale si agricole;4. Inginer de santier (inginer constructor specialist atestat in inginerie instalatii - 5, de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National conform Normei Metodologice din 26.08.2010 publicata in Monitorul oficial nr.634/2010, pentru executare lucrari in functie de domeniu - E);5. Sef de santier.Pentru personalul mentionat anterior se va prezenta: - diploma de studii;
- cv;
- contract de munca sau contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din OUG nr. 34/2006;
- atestat pentru inginerul constructor specialist in restaurare arhitectura - 1 si consolidare/restaurare, structuri istorice ? 4 (doar pentru inginerul cu aceasta atestare);
- atestat pentru inginerul constructor specialist in inginerie instalatii ? 5 (doar pentru inginerul cu aceasta atestare);
- atestatul si legitimatia de responsabil tehnic cu executia (doar pentru responsabilul tehnic cu executia);
- decizia de numire pentru responsabilul cu controlul tehnic de calitate (doar pentru responsabilul cu controlul tehnic de calitate);
- declaratia de disponibilitate (doar pentru responsabilul tehnic cu executia si pentruresponsabilul cu controlul tehnic de calitate care vor supraveghea lucrarea).6. minim 39 de persoane avand cel putinurmatoarele calificari necesare lucrarii: betonist, dulgher constructii, sudor electric, lacatus, zidar, pietrar, instalator alimentare cu apa, sapator, muncitor deservire, electrician, electromecanic automatizari si telecomunicatii, electronist telecomunicatii).Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat/sustinatorul(dupa caz).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Pentru persoanele juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.
Cerinta 1Informatii privind sistemul de management al calitatii ISO 9001. Ofertantul va prezenta un certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei si valabil la data limita de depunere a ofertei.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune).
Cerinta 2Informatii privind sistemul de management al mediului ISO 14001. Ofertantul va prezenta un certificat de conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului implementat in cadrul firmei si valabil la data limita de depunere a ofertei.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta: - Formularul 10 (Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani).Se va prezenta: - Formularul 14(Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului) si anexa la acesta.Se vor prezenta: - Formularul 15 (declaratie insotita de lista cu persoanele de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) si anexa la acesta.Se va prezenta: - Certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta: - Certificat de conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata garantiei de buna executie a lucrari
30%
Descriere: Componenta tehnica (durata minima a garantiei de buna executie a lucrari este de 36 de luni calendaristice, sub care oferta va fi declarata neconforma. Durata maxima a garantiei de buna executie este de 84 de luni calendaristice, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar)
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Participantii la licitatia electronica: pot participa doar operatorii economici inscrisi in SEAP. Modul de inscriere in SEAP este descris pe site-ul www.e-licitatie.ro.Modul de desfasurare a licitatiei electronice: invitatia de participare si notificarea de incepere a licitatie electronice vor fi transmise de SEAP, simultan tuturor ofertantilor inregistrati in SEAP, la adresa de posta electronica, inregistrata in sistem ca adresa de contact. Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica inregistrata in sistem ca adresa de contact. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda avand o durata de 24 de ore. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta precum si numarul de participanti inscrisi la licitatie. In faza finala de licitatie electronica se liciteaza pretul ofertei si durata de garantiei de buna executie a lucrarilor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2024
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2013 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN VRANCEA, STR.DIMITRIE CANTEMIR, NR.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE ALE OFERTANTILOR, REPREZENTANTI UCVAP, REPREZENTANTI IMPUTENICITI AI AUTORITATII DE MANAGEMENT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de lucrari face parte din proiectul "Drumul de glorie al Armatei Romane in Primul Razboi Mondial" finantat din fonduri externe nerambursabile.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Comisia de evaluare va stabili oferta castigatoare in urma aplicarii criteriului de atribuire ?cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic?. In cazul in care dupa derularea operatiunii de licitatie electronica exista daua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu acelasi punctaj va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai mic. Daca ofertele mentionate anterior au acelasi pret autoritatea contractanta va proceda la reofertarea pretului in plic inchis (sigilat). In cazul ofertantilor a caror oferta nu a fost declarata castigatoare comunicarea va preciza daca oferta a fost respinsa si care sunt motivele respingerii, iar in cazul in care a fost admisa, va indica numele ofertantului castigator, precum si caracteristicile si avantajele relative ale ofertei castigatoare fata de oferta respectivului ofertant necastigator. In cazul ofertantului castigator comunicarea va preciza faptul ca oferta sa a fost declarata castigatoare si ca acesta este invitat in vederea incheierii contractului. Contratul intra in efectivitate dupa semnarea lui de catre ambele parti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 indice 2 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Administrativ Teritoriala Judetul Vrancea
Adresa postala: Str. Dimitrie Cantemir, nr. 1, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620098, Romania, Tel. +40 372372446, Email: [email protected], Fax: +40 372372443
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2013 16:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer