Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari tratamente bituminoase simple executate la rece cu emulsie bituminoase tip EBCR 60


Anunt de participare numarul 43787/18.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA STRICESCU, Tel.0253-214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253-212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari tratamente bituminoase simple executate la rece cu emulsie bituminoase tip EBCR 60
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene conform caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa tratamente bituminoase diferentiate in functie de clasa tehnica a drumului, de tipul stratului suport si de starea imbracamintii rutiere.Sectoarele de drum pe care urmeaza a fi executate lucrarile de tratament prezinta urmatoarele caracteristici:
- imbracaminte din beton asfaltica
- in profil transversal traseele prezinta urmatoarele elemente: partea carosabila 6, 0mplatforma 9, 0mpanta transversala aliniament 2, 5%
in plan sectoarele prezinta curbe cu raze corespunzatoare unor viteze de 40-50 km/h in localitati si peste60 km/h in afara localitatilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 140, 378.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in lei/lot- L1:13600, L2:9500, L3:5900, L4:7200, L5:7400, L6:7500, L7:7100, L8:2100, L9:3600, L10:9500, garantia de buna executie-5% din valoarea fiecarui contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/20062.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/20064.Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.5.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil vizat siinregistrat de organele competente, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
2.Fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indicatori economici solicitati: -lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100)=100%-solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100)=30%Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie safie de cel putin: pentru lot 1:4.000.000 lei, lot 2:2.800.000 lei, lot 3:1.700.000 lei, lot 4:2.100.000 lei, lot 5:2.200.000 lei, lot 6:2.200.000 lei, 7:2.100.000 lei, lot 8:600.000 lei, lot 9:1.000.000 lei, lot 10:2.800.000 lei- pentru lot 10:2.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de declaratia scrisa pentru confirmarea lucrarilor executate
2.Formularprivind experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare (tratamente bituminoase)
-.Copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandare din partea beneficiarului pentru lucrarea respectiva.3.Declaratie privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor utilaje, instalatii, echipamente, mijloace fixe, ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari
4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Lista cupersonal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului- Nominalizarea responsabilului tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor;
-Nominalizarea responsabilului cu calitatea lucrarilor atestat pentru categoria constructii rutiere, drumuri, poduri etc;
- Copie dupa autorizatiile/certificatele de atestare ale responsabilului tehnic cu executia si responsabilului cu calitatea lucrarilor, dupa contractele de colaborare ale acestora in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului
- CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Toate documentele cu privire la personalul de specialitate se vor depune distinct, pentru fiecare lot in parte.
5.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Se vor atasa contractele de subcontractare.
6.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
7.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 (ISO 14001:2004) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
8.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei in vigoare de protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare (tratamente bituminoase), a carei valoare sa fie de cel putin: : pentru lot 1:450.000 lei , lot 2:300.000 lei, lot 3:190.000 lei , lot 4:230.000 lei, lot 5:240.000 lei, lot 6:250.000 lei, lot 7:230.000 lei, lot 8:65.000 lei, lot 9:110.000 lei, lot 10:300.000 leiIn cadrul dotarii tehnice (cuprinsa in lista), pe care ofertantul o poate disponibiliza pentru realizarea lucrarilor, acesta trebuie sa faca dovada detinerii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a minim urmatoarelor: - Laborator autorizat pentru incercari si determinari;
- Utilaje pentru perierea mecanica si spalarea stratului suport-2 buc.;
- Instalatie de aer pentru curatirea stratului suport;
- Incarcatoare-2 buc;
- Mijloace de transport (suficiente pentru a asigura functionarea instalatiei mecanizata de amorsare si asternere): autobasculante cu capacitatea = 20 t 6 buc., si autotransportoare pentru emulsie bituminoasa cu capacitatea = 20 t 2 buc.;
- Rulouri compactoare - 3 buc.;
- Instalatie mecanizata de amorsare si asternere.Lista cu dotarea tehnica se va depune distinct, pentru fiecare lot in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Fiecare ofertant are obligatia, de a se inscrie in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice si de a obtine certificatul digital (procedura prevazuta de art.6, alin.2 din H.G. nr.1660/2006).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria institutiei sau prin ordin de plata in contul RO27TREZ33624510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2008 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Gorj, str. Victoriei, nr.2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana autorizata de operatorii economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Consiliului Judetean Gorj
Adresa postala: Str. Victoriei, nr.2-4, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 21165, Romania, Tel.0253-214006, Fax: 0253-212023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2008 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer