Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari utilitati Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare-Gospodaria de apa si statie de epurare - Faza 3


Anunt de participare numarul 118359/01.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Adresa postala:  Bdul Eroilor nr 29, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500036, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul de Achizitii Publice, Tel. 0268 413000 int 101, In atentia:  Liviu Doru Dogar, Email:  [email protected], Fax:  0268 414900, Adresa internet (URL):  www.unitbv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari utilitati Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare-Gospodaria de apa si statie de epurare - Faza 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Brasov, zona Bartolomeu, parcelele cadastrale 159/A1168/1 si 156/A1170, Str. Institutului nr.10, judet Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari utilitati Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare-Gospodaria de apa si statie de epurare - Faza 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
42511110-5-Pompe termice (Rev.2)
45232142-9-Lucrari de constructii de statii de transfer termic (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Statia de epurare alcatuita din: Statia de epurare;Statia de pompare ape epurate;Campul de infiltrare in sol;Camin de neutralizare2.Statia de pompare ape uzate menajere ;3.Gospodaria de apa alcatuita din : Put forat (obiect existent);Statie pompare apa potabila si apa pentru stins incendii;Rezervor apa potabila;Rezervor apa pentru stins incendii.4.Camp termic cu pompe de caldura alcatuita din: Pompa de caldura L1;Pompa de caldura L9;Camp termic de suprafata;Sonde termice de adancime
Valoarea estimata fara TVA: 2, 017, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 40.000 lei constituita in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, cont RO16TREZ1315005XXX000137 CUI 4317754, Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect de CDI: Produse High Tech pentru Dezvoltare Durabila, Fonduri FEDR (76, 7%) si de la bugetul national (23, 3%), numar contract 11/01.03.2009, cod proiect 123, cod SMIS2637 si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006 la care se ataseaza certificate de atestare fiscala ANAF si certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat constator emis de Registrul Comertului, cazier judiciar administator(i), cazier judiciar al companiei ( pentru statele unde este aplicabil), Certificate eliberate de beneficiari sau declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 2 ani si-a indeplinit obligatiile contractuale si nu a produs prejudicii beneficiarilor, Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009); Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009;Asigurarea riscului profesional: ofertantul va face dovada ca are acces, sau deja are, linii de credit confirmate de catre banci, sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie de minim 1.000.000 lei pentru 3 luni;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofetantului in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva; Declaratie pe propria raspundere care atesta faptul ca cifra medie de afaceri este egala sau mai mare de 450.000 euro (sau echivalent in lei); Asigurarea riscului profesional: ofertantul va face dovada ca are acces, sau deja are, linii de credit confirmate de catre banci, sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie de minim 1.000.000 lei pentru 3 luni;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani(minim 1 contract de lucrari similare in valoare de minim 2.000.000lei); Fise de informatii privind experienta similara; Recomandari din partea beneficiarilor finali, Certificare ISO 9001sau similar in termen de valabilitate; Certificare ISO 14001 sau similar in termen de valabilitate; Certificare OHSAS 18001 sau similar, Certificate si autorizari pentru efectuarea de lucrari specifice emise de organisme abilitate (ISCIR, ANRE, etc);Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimele 36 luni; Asigurarea cu personal de specialitate; Lista cu personalul alocat pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind subcontactantii si partile din contract indeplinite de subcontractanti; Acordurile de subcontractare (daca este cazul);Acordul de asociere (daca este cazul), Lista a utillajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care dispune ofertantul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 contract de lucrari similare ( lucrari de realizare statii de epurare, statii de tratare, lucrari de instalare pompe de caldura inclusiv realizare campuri termice sau foraje), ce respecta tipurile de lucrari solicitate in caietul de sarcini, finalizat a carui valoare sa fie de minim 2.000.000 lei fara TVA, sau se pot prezenta mai multe contracte, care contin tipurile de lucrari solicitate, a caror suma sa fie de minim 2.000.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): din proiectul ?Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare: Produse High Tech pentru Dezvoltare Durabile?, finantat prin Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice, Axa 2, din fonduri FEDR (76, 7%) si de la bugetul national (23, 3%), numar contract 11/01.03.2009, cod proiect 123, cod SMIS 2637
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compatimentul juridic -contencios
Adresa postala:  Bdul Eroilor nr 29, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500036, Romania, Tel. 0268413000 int 120, Email:  [email protected], Fax:  0268/410525, Adresa internet (URL):  www.unitbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2011 21:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer