Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARII DE CONSOLIDARE SI POST CONSOLIDARE


Anunt de participare numarul 66356/14.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: Str Splaiul Independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.021/318.05.11, In atentia: CALINESCU VIRGINIA, Email: [email protected], Fax: 021/314.00.15, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARII DE CONSOLIDARE SI POST CONSOLIDARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SUUB, STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTAREA UNOR LUCRARII DE CONSOLIDARE SI POSTCONSOLIDARE A CORPULUI C AL SPITALULUI UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
45262600-7-Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VAL DE 160.000 LEI SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE INVALOARE DE 10% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie de eligibilitate;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Certificat eliberat D.G.F.P, valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C ., copie legalizata- intre activitatile operatorului economic trebuie sa fie prezentata activitatea specifica executarii acestor lucrarii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiarepe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din OUG nr. 34/2006;se vor prezenta prin inscrisuri distincte din bilant urmatorii indicatori:
a) - Cifra de medie de afaceridin activitate specifica pentru obiectivele spitalicesti a ofertantului pe ultimii3 ani;( 2005, 2006, 2007)= 24.000.000 lei (sa fie cel putin de trei ori valoarea estimata a contractului fara TVA) ;
-b) lichiditatea : active circulante/datorii curente X 100;indicatorul trebuie sa fie peste 100%
- c) solvabilitatea : capital propriu /total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie peste procentul de 30%,
3. rapoartele anuale sau raportarea financiara obligatorie legala in tara de resedinta pentru anul 2007;
4. Bilant contabil vizat si inregistrat la D.G.F.P la 30.06.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Informatii generale ; Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, (lista care sa cuprinda si lucrari executate in mediu spitalicesc)si care vor contine: valori, perioade si locurilede executie al lucrarilor, beneficiari. de aceeasi amploare prezentarea unui contract de lucrarii constructii in mediu spitalicesccu val minima de 8.000.000, 00 leifara tva ; Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, criteriul obligatoriu este existenta responsabilului tehnic cu executia (RTE) si a responsabilului pentru asigurarea calitatii (CQ) demonstrate prin CV-uri profesionale;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani; declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catresubcontractanti si specializarea acestora;Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurarea calitatii: - certificate ISO 9001:2000 privind sistemul managementului calitatii- certificate ISO 14001/2004 privind sistemul de management de mediu- certificate ISO 18001/2004 privind sistemul de management pentru sanatate si securitate ocupationala conform standard OHSAS- prezentarea programului de asigurare a calitatii pentru fiecare categorie de lucrari.
10. Standarde de protectie a muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
70%
Descriere:
2.
PERIOADA DE GARANTIEI ACORDATA LUCRARII DE LA DATA SEMNARII;PROCESULUI VERBAL DE RECEPTIELA TERMINAREA LUCRARII
15%
Descriere:
3.
TERMENUL DE EXECUTARE A CONTRACTULUI
5%
Descriere:
4.
PROGRAMUL DE ASIGURAREA CALITATII PROPUS PENTRU EXECUTIA LUCRARII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
44018
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: SE ACHITA LA CASERIA SPITALULUI IAR DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE RIDICA DE LA SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE AL INSTITUTIEI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2008 12:00
Locul: STR. SPL. INDEPENDENTEI NR 169, SECTOR 5, BUCURESTI, SALA DE CONSILIU, ETJ.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI AG. ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART.272 DIN OUG 34/2006, COMPLETAT SI MODIFICAT CU ART 67 DIN OUG 94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SUUB
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021/318.05.11, Fax: 021/314.00.15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2008 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer