Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrarile de intretinere , reparatii si modernizari pe drumurile judetene pe 2010-2013


Anunt de participare numarul 96122/17.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: NECA ILIUTA, Tel.0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrarilede intretinere , reparatii si modernizari pe drumurile judetene pe 2010-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumuri judetene: zona de nord(Slatina-zona de nord a judetului) si zona de sud (Corabia-Caracal)
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 53, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata defalcata pentru 4 ani: pentru 2010 - 7814400 lei, pentru 2011 - 15250000 lei, pentru 2012-15250000 lei si pentru 2013 -15285600 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarilede intretinere , reparatii si modernizari pe drumurile judetene pe 2010-2013 :
101.1.1. Intretinere imbracaminti asfaltice
101.1.2. Intretinere imbracaminti cu lianti hidraulici
101.1.5. Intretinere drumuri pietruite103.Tratamente bituminoase
105. aCovoare bituminoase simple
105. bCovoare bituminoase duble
112.Intretinerea periodica a podetelor tubulare si dalate114.Imbracaminti bituminoase usoare
115.Ranforsari sistem rutier cu lianti hidraulici118.Reparatii si modernizari la poduriScopul contractului il reprezinta asigurarea unei infrastructurii de transport regionale si locale moderne si durabile , precum si a tuturor celorlalte conditii privind dezvoltarea sistematica a economiei si imbunatatirea calitatii vietii .Prin intretinerea , repararea si modernizarea drumurilor judetene , seimbunatateste accesibilitatea spre si in interiorul judetului , contribuie la fluidizarea traficului , reducerea timpului de transport , eliminarea blocajelor rutiere si traversarea localitatilor in conditii de siguranta , securitate , calitate si costuri .Lucrarile vor fi executate in conformitate cu prevederile documentatiei tehnico-economice .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233220-7-Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
45233251-3-Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 53, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 536.000 lei.Garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu + TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind, neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-certificate fiscaleprivind impozitele si taxele locale originale
-certificat de inregistrare/inmatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de minim 30.400.000 lei informatii generale-bilantul contabil pentru anii 2007, 2008 , 30.06.2009vizat si inregistrat de organelecompetente-firmele nou infiintate pot demonstra capacitatea economico-financiara prin prezentarea unui angajament ferm al acelei persoane care le poate sustine financiar conform O.U.G. nr.34/2006 , art. 186
-Ofertantii trebuie sa faca dovada printr-o scrisoare bancara ca au disponibil in fiecare an pentru sustinerea executiei acestor lucrari din contractmin. 13.000.000 lei (fara T.V.A)
-solvabilitate patrimoniala sa fie pozitiva , conf.Bilantuluicontabil la 30.06.2009
-lichiditate generala mai mare sau egalacu 100% si se va calcula in raport din bilantul contabil la 30.06.2009.
-Rentabilitatea economica pe anul 2009, conform bilantului la 30.06.2009, sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii privind experienta similara, se solicita cel putin o lucrare similara pentru fiecare tip de lucrare din documentatie, executata in ultimii 5 ani, de aceeasi natura si complexitate, copie contracte cu recomandarea si viza ISC, a caror valoare cumulata sa fie de minim 7814400 lei, fara tva;
-declaratie privind dotarea cu echipamente tehnice necesare pentru realizarea contractuluiconform caietului de sarcini ;
-declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;
-informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate , responsabil tehnic cu executia ;
-documente prin care se atesta respectarea anumitor standarde de protectia mediului(ISO 14001/2005) sau program de mediu , standarde de securitate si siguranta in munca conform ISO 18001/2004 pentru acest tip de lucrare .
-documente prin care se atesta responsabilitatea sociala - certificatul. SA8000/2008
-sa faca dovada ca detine una sau doua statii de preparat mixturi asfaltice cu o capacitate de min. 120 to/orasa respecte SR 174-1/2 si 1-2 statii de preparat beton de ciment , conform cerintelelor din documentatia de atribuire (capacitatea tehnica si /sauprofesionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2010 10:00
Locul: sediul c.j.olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
-Vizitarea amplasamentului de catre ofertanti se va facepe 30.04.2010ora 11.00.Locul de intalnire va fi la sediul Consiliului Judetean Olt.-Proiectul tehnic se poate obtine de la Consiliul Judetean Oltpe suport magnetic in baza solicitarii prin cerere scrisa, transmisa prin posta sau fax .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. N. TITULESCU NR. 2, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200252, Romania, Tel.0251415750, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL C.J. OLT
Adresa postala: B-DUL A.I.CUZA NR. 14, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230025, Romania, Tel.0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2010 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer