Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucr.de exec.,inclusiv proiect.pt.realiz.ob.de inv."Reab.si Extind.Sp.Jud.de Urg.SM (RK-UPU)"


Anunt de participare numarul 102926/25.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala:  P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Punct(e) de contact:  Pop Octavian, Tel. 0261-713693, int.133, In atentia:  Pop Octavian, Fax:  0261-713589, Adresa internet (URL):  www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucr.de exec., inclusiv proiect.pt.realiz.ob.de inv."Reab.si Extind.Sp.Jud.de Urg.SM (RK-UPU)"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: La sediul unitatii sanitare: Spitalul Judetean de Urgenta Satu MareCodCPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice;Cod CPV: 45300000-0 ? Lucrari de instalatii pentru cladiri;Cod CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice;Cod CPV: 71335000-5 ? Studii tehnice
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari de executie, inclusiv proiectare pentru realizarea obiectivului de investitie "Reabilitare si Extindere Spital Judetean de Urgenta Satu Mare"(reparatii capitale Unitate de Primiri Urgente RK-UPU)
Durata contractului de achizitie publica: 6 lunidin care: 1 luna (30 zile) servicii de proiectare5 luni lucrari de executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari, inclusiv proiectare: a)pentru proiectare - Cap. 3.1 ? Studii de terenCap. 3.3 ?proiectare si inginerie
b)pentru executie -Cap. 1.3 ? amenajari ptr. Protectia mediului si aducerea la starea initialaCap. 2.1 ? cheltuieli ptr. Asigurarea utilitatilor necesare obiectivuluiCap. 4.1 ? constructii si instalatiiCap. 4.2 ? montaj utilaje tehnologiceCap. 4.4 ? utilaje fara montaj si echipamente de transportCap. 5.1 ? Organizare de santierCap. 5.3 ? Cheltuieli diverse si neprevazute
Categoriile de lucrari sunt descrise in Caietul de sarcini, Sectiunea II din Documentatia de atribuire.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica, daca va fi cazul, prevederile art.122, lit.j) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 072, 945RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 80.000 lei; Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale Ministerului Sanatatiisi Bugetul Judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare (art 44, 45/OUG 34)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligib.-Form.12A;Decl.privind neincadr.in prev.art.181-Form.12B;Certificat de atestestare fiscala privind indepl.oblig.de plata a impozitelor, taxelor si contrib.de asig.soc.in orig.sau in copie leg.;Certificat privind indepl.oblig.exigib.de plata a impozitelor si taxelor locale in orig.sau in copie leg.;Pers.jur/fiz straine-documente echivalente trad.in l.romana si leg.;Decl.privind calitatea de participant la procedura-Form.12C;Certificat constatator emis de ORC in orig.sau in copie leg.;Pers.fiz.vor prezenta autorizatie de functionare PF in copie leg.;Pers.jur/fiz straine-documente trad.in l.romana si leg.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico-financiara
2.Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) si profit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa de informatii generala-Form 12D si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-minim 8000000 lei;Bilanturile contabile, conturile de profit si pierdere pt.2007, 2008, 2009 in copie;Ofertantii nerezidenti-documente echivalente traduse aut.si leg.in l.romana; 2.Lg=100% calculata raportat la bil.cont.la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.Se solicita ca ofert.sa fi realizat profit in ultimii 3 ani.Aceasta va rezulta din fiecare bilant depus pt.2007, 2008, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Inf.privindcapacitatea profesionala
2.Inf.priv. cap.tehnica
3.Inf. priv.subcontr.
4.Protectia muncii, standarde de asigurare a calitatii, standarde de protectia mediului, Standarde privind sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationalesi egalitate de sanse si nediscriminare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Decl.priv.Lista priv.lucr.sim.exec.in ult.5 ani-Form.12 E;un contr.de lucr.in val.de min.3900000 lei si in ult.3 ani, un contr.de serv.in val.de min.100000 lei, in orig.sau copie leg.insotite de recom.benef.si proc.verb.de recep.la term.lucr.af.contr.Decl.priv.ef.med.anual al pers.angajat si al cadrelor de cond.Form 12I, insotita de CV-urile in orig.Pt.indepl.contr.se sol.min.: Pt.proiect.: 1 arh.;1 ing.in spec.constr.civ.cu o vech.min.5 ani;1 ing.in spec.inst.electr.cu o vech.min.5 ani;1 ing.in spec.inst.in constr. cu o vech.min.5 ani;1 ing.geol.;Pt.exec.: 1 ing.in spec.constr.civ.cu o vech.de min.5 ani;1 ing.inst.electr.cu o vech.de min.5 ani;1 ing.inst.apa, canaliz.cu o vech.de min.5 ani;1 RTE at in domconstr civ, edilit ;1 resp calit (CQ) atest in dom de constr civ, inst electr, inst in constr ;1sef de statie de betoane autoriz ISCPt spec de mai sus, se vor dep: ? doc de atest teh-prof, si, dupa caz, autoriz, in copie? contr de munca/ carte de munca/contr de colab- in copie, sau ang de part? in orig.2.Decl. priv. util, inst, echip teh - Form 12 HSe sol. ca of. sa faca dov. det. drep. de fol. (propr, leasing, inch. asupra min. utilaje: 1 buc. pompa beton de cap. > 50 mc/h;1 buc. pompa pt. mortar;1 buc. statie de bet.;1 buc. macara de cap. > 12tf ;1 buc. buldoexc. de putere = 90 CP;2 buc. vibr. de beton;1 buc. elev. pt. mat. de constr. Se sol. dep. doc. care atesta det. lab. aut. cel putin de gr. 2 ? in copie legaliz; pt statia de bet, ofert. sa faca dov. det. Autoriz. mediu, prin dep. in copie leg. Ofert. sa dep.autoriz. pt. proiectare si pt. exec. a inst. de utilize.= 400 KW ? in copie legaliz.3.Formularul 12G4.Declaratie privind protectia muncii, sanatate si securitate in munca si protectia mediului - completata conform Formular 12MISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent - in copie leg.;Declaratie privind asigurarea si respectarea principiului egalitatii de sanse si nediscriminarii ? conform Formular 12N
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de proiectare
10%
Descriere:
3.
Termen de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Venituri proprii ale Ministerului Sanatatii si Bugetul Judetului Satu Mare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala:  str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440037, Romania, Tel. 0261-710661, Fax:  0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala:  P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Tel. 0261-713072, Fax:  0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2010 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer