Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - M4 R2 Parc Bazilescu ? Straulesti. Lucrari de constructii tunel, galerie, statii, depou, terminal multimodal si instalatiile aferente in vederea punerii in functiune


Anunt de participare (utilitati) numarul 132306/24.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Rotaru Stefan, Tel. +40 213193601-5571, In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii, Email: [email protected], Fax: +40 213125149, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
M4 R2 Parc Bazilescu ? Straulesti. Lucrari de constructii tunel, galerie, statii, depou, terminal multimodal si instalatiile aferente in vederea punerii in functiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii tunel, galerie, statii, depou, terminal multimodal si instalatiile aferente in vederea punerii in functiune. Magistrala 4. Racord 2. Parc Bazilescu ? Straulesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234122-7 - Lucrari pentru metrou (Rev.2)
45221200-4-Lucrari de constructii de tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
45234100-7-Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari constructii tunele, statii, galerii metrou, depou; cale de rulare si sina a III-a; instalatii electrice: medie tensiune, curent continuu si joasa tensiune; instalatii sanitare si ventilatie; instalatii fibra optica, telefonie, ceasoficare, taxare automata, proiectare DDE?Conform cerintelor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 953, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitie lucrari similare in conditiile art 252 (k) din OUG 34/2006 in limita a 238.480.000 lei
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 18.000.000 lei sau echivalentul in euro. Garantia de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din alocatie de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate in conditiile art. 180 din OUG 34/2006;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
- Certificate de atestare fiscala - indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor / taxelor si contributiilor catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat, precum si a impozitelor si taxelor locale (situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Ofertantii persoane juridice straine - documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care sunt rezidenti.
- Certificatul Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial.
- Pentru persoane juridice straine - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
- Declaratie privind respectarea regulilor concurentei- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006
- Documente (autorizatie/agrement tehnic feroviar) emise de Autoritatea Feroviara Romana (A.F.E.R.) care sa ateste conformarea la prevederile Ordinului M.T. nr. 290/2000 corespunzator activitatilor cuprinse in obiectul contractului, incadrate in clasele de risc feroviar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea informatiilor referitoare la:
? Datele de identificare ale operatorului economic;
? Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Cerinta minima: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie minimum 1.907.000.000 lei.- Prezentarea in copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara ? declaratie contracte lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani.Cerinte minime:
a) lucr. similare min 630500000 lei, astfel:
-constructii: tunel (metrou/CF - executat cu scut)si statii metrou, galerii ferov, rutiere, parcaje, constr. subterane / alt tip de constr. subterane exceptand tunele ?val min 490000000 lei cumulat din max 2 ctr
-Cale ferata - val min 39000000 lei cumulat din max 2 ctr
-Inst electrice: val min 59500000 lei cumulat din max 2 ctr
-Inst sanitare, ventilatie - val min 18000000 lei cumulat din max 2 ctr
-Inst fibra optica, telefonie, ceasoficare, taxare automata -val min 24000000 lei cumulat din max 3 ctr
b) documente (contracte/procese verbale receptie, recomandari etc.) privind executarea lucrarilor.
2. Declaratie dotari - cerinte minime:
- Scut (TBM) - tuneluri circulare - Di min 5, 7 m, cu sapatura front inchis (frontul de excavatie cu presiune echilibrata de pamant)
- Utilaje sapat pereti mulati (60-80cm)
- Utilaje si echip. consolidari teren prin injectare
- Utilaje forat coloane (60-100cm)
- Util. si echip. realizare si exploatare foraje epuisment ape subterane
- Echip. si instalatii pt structuri subterane;
- Util. excavat si transport- Util. ridicat si manevrat
- Util. producere si transport beton- Laborator autorizat gr II - pt incercari geotehnice
3. Resurse umane si structura managementului
a) Declaratie efective medii anuale ultimii 3 ani.
b) Informatii personal utilizat in cadrul contractului
c) Lista personal responsabil ?cheie? + CV-uri. Cerinte minime:
- Manager ? Responsabil contract - studii sup teh/ec, experienta: min 5 ani lucrari constructii cu instalatii gen. aferente + coordonator proiect similar
- Sef santier executie: studii sup tehnice constructii, experienta min. 1 proiect similar
- Responsabili tehnici executie (studii sup teh, atestate) ? domenii:
I. Constr. civile, ind., energetice, telecomunicatii;II. Constr. specialitatea tunele III. Constructii CF
- Reponsabil asigurarea calitatii: studii sup teh, certificare curs specialitate si/sau experienta min. 1 proiect similar
4. Standarde - certificari ISO 9001 si ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S120-199210 din 25.06.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2012 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
(1)Alte informatii privind evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor: a) Pentru personalul responsabil -?cheie? utilizat in cadrul contractului, ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: ? diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);? autorizatii / certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (pentru responsabilii tehnici cu executia), aflate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, sau, dupa caz, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare).Persoanele mentionate ca fiind personal responsabil -?cheie?, pot fi angajati ai ofertantului, situatie in care se va prezenta o declaratie in acest sens a reprezentantului legal al ofertantului sau (pentru situatia in care nu sunt angajati ai ofertantului)se va prezenta angajamentul de participare al fiecarei persoane nominalizate.b) Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor / echipamentelor in cauza respectiv privind posibilitatea de utilizare cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specific fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: rapoartele de inspectie/ITP aflate in termen de valabilitate; documente care fac dovada proprietatii sau contracte / conventii de inchiriere, contract de concesiune, etc. Ofertantului declarat castigator i se va solicita la momentul semnarii contractului, prezentarea de RCA si licente conforme si valabile pentru utilajele autorizate sa circule pe drumurile publice.(2)- Documentatia de atribuire este publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213193601-5381, Fax: +40 213125149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2011 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer