Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Magistrala 4, Racord 1, N. Grigorescu 2 Linia de centura. Sistem de informare dinamica a calatorilor pe linia 3, Industriilor Linia de Centura (Instalatii de informare dinamica si sonorizare)


Anunt de participare (utilitati) numarul 39988/28.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Bratu Romulus, Tel.021.319.36.01/5467, In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii, Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Magistrala 4, Racord 1, N. Grigorescu 2 Linia de centura. Sistem de informare dinamica a calatorilor pe linia 3, Industriilor Linia de Centura (Instalatii de informare dinamica si sonorizare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In reteaua de metrou, conform specificatiilor din sectiunea II, a documentatiei de atribuire.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia unei instalatii de informare dinamica si sonorizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316200-7 - Instalare de echipament de semnalizare (Rev.1)
32342410-9-Echipament de sonorizare (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Instalatii de informare dinamica si sonorizare, conform cerintelor precizate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 42, 360, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 250.000 lei sau echivalentul in euro la cursul BNR, din data de 27.12.2007. Garantia de buna executie in valoare de 7 % din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din alocatie de la bugetul de stat si credit extern.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asociatia.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate;
Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
- Prezentare, in original sau copie legalizata, a certificatului emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
- Pentru persoane juridice straine prezentarea de documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident; documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea unui formular care sa contina urmatoarele informatii referitoare la:
datele de identificare ale operatorului economic; cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani in valoare de minim 30.000.000 lei sau echivalentul exprimat in Euro corespunzator cursului BNR din data de 27.12.2007;
- Prezentarea bilantului contabil, in copie, din exercitiul financiar precedent (respectiv pentru anul 2006), vizat si inregistrat de catre organele competente sau orice documente care sa ofere o imagine fidela a situatiei financiare si economice a ofertantului(scrisori de bonitate, etc.);
- Capacitatea economica si financiara a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti, poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant. In acest caz, sustinatorul va prezenta un angajament ferm, in sensul art. 186 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia ofertantului, (sau a grupului de ofertanti, dupa caz), resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara ofertantii vor prezenta o declaratie privind trei lucrari similare executate in ultimii 5 ani a caror valoare cumulata sa fie de minim 15.000.000 lei sau echivalentul exprimat in Euro corespunzator cursului BNR din data de 27.12.2007;
- Recomandari in copie, de la beneficiarii lucrarilor similare, mentionate in formularul de experienta similara;
- Prezentarea unei liste cu nominalizarea personalului cheie propus pentru indeplinirea contractului;
- Prezentarea de CV-uri pentru: persoana direct responsabila cu indeplinirea contractului, pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE) si pentru responsabilul cu asigurarea calitatii (CQ).Pentru responsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu asigurarea calitatii se vor prezenta in copie documente privind atestarea corespunzatoare calitatii propuse;
- Se vor prezenta documente privind atestarea sistemului de management al calitatii, la nivelul ISO 9001/2000; ISO 14001; ISO 18001;
- Capacitatea tehnica si profesionala a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant;
- Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S179-219319 din 18.09.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata, 100 lei in contulRO71BPOS70402775727ROL05 sau28 euro in contul RO65BPOS70402775727EUR04, BANCPOST Palat CFR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2008 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pretul documentatiei de atribuire reprezinta pretul multiplicarii acesteia de proiectantul METROUL S.A., in baza contractului nr. 10 / 2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal (Conform prevederilor art. 272 din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2007 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer