Licitatie Publica - Magistrala 4. Racord 2. Lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai ? Parc Bazilescu. Finisaje spatii publice si instalatii aferente
Anunt de participare (utilitati) numarul 107493/08.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii., Tel. 021.319.36.70, In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii., Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transportului si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Magistrala 4. Racord 2. Lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai ? Parc Bazilescu. Finisaje spatii publice si instalatii aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru punerea in functiune, precizate in Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316000-5 - Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si de semnalizare (Rev.2)
42416000-5-Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.2)
45234125-8-Statie de metrou (Rev.2)
45313100-5-Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari pentru punerea in functiune, precizate in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 27, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare la procedura de licitatie deschisa este de 400.000 lei;
- garantia de buna executie: 10 % din pretul fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006;
Certificate constatatoare din care sa reiasa ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat , precum si a impozitelor si taxelor locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii la data de 31.08.2010.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru persoane juridice straine ? documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Formularului de Informatii generale (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular) referitoare la: ? datele de identificare ale operatorului economic;? cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2007, 2008, 2009);? Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie minim :54.000.000 lei;? Copie a bilanturilor contabile (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara ?declaratii privind contracte similare exec. in ultimii 5 ani.
Cerinte minime impuse:
1-3 contracte indeplinite si finalizate (receptionate), in care a executat cumulat in ultimii 5 ani:
- lucrari aferente montarii de lifturi si escalatoare;
- lucrari instalatii electrice iluminat spatii publice ;
- lucrari de finisaje pentru spatii publice apartinand unui obiectiv de infrastructura de transport public;
a caror valoarea cumulata este de minim 27.800.000 lei.
Declaratie privinddotarile de care dispune si care vor putea fi folosite in cadrul contractului.Pentru persoanele prezentate in lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi utilizat in cadrul contractului, se vor prezenta Curriculum Vitae.CV-urile prezentate vor purta numele in clar si semnatura inoriginal apersoanei respective.
Pentru persoanele nominalizate in cadrul echipei ?cheie? se solicita ca cerinta minima, indeplinirea urmatoarelor conditii:
1. Manager ? Responsabil de contracta) Studii superioare tehnice/economice
b) Experienta profesionala generala minim 10 ani in domeniul lucrarilor de instalatii de telecomunicatii, detectie incendiu si control acces calatori si/sau managementul unui contract similar cu obiectul lucrarilor.
2.Responsabilul tehnic cu executiaStudii superioare tehnice. Se vor prezenta in copie documente privind atestarea corespunzatoare calitatii propuse (conform Legii 10/1995, privind calitatea in constructii).3.Reponsabilul cu asigurarea calitatiiStudii superioare tehnice.
ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; durata unei runde: 1 zi; licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei mentionate.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S53-079046 din 17.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 11:00
Locul: S.C. METROREXS.A, M.T.I, Bucuresti, Sector 1, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulBucuresti, Sectia a 9-a ContenciosAdministrativsiFiscal.
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal(Conform prevederilor art. 256² lit.a din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic S.C. METROREX S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021.316.39.01, Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 16:29