Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Magistrala 4. Racord 2. Lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai Parc Bazilescu. Instalatii generale. Finisaje spatii tehnice


Anunt de participare (utilitati) numarul 92739/31.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: EMIL SERBANESCU, Tel.021.319.36.01/5470, In atentia: Stefan Rotaru - Director Tehnic Investitii, Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Magistrala 4. Racord 2. Lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai Parc Bazilescu. Instalatii generale. Finisaje spatii tehnice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: In reteaua de metrou , conform specificatiilor din sectiunea II
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Magistrala 4. Racord 2. Lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai Parc Bazilescu.Instalatii generale. Finisaje spatii tehnice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45234122-7-Lucrari pentru metrou (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
45331210-1-Lucrari de instalare de echipament de ventilatie (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari pentru punerea in functiune , precizate in caietul de sarcini si PT
Valoarea estimata fara TVA: 31, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participarein valoare de 300.000 lei.Garantia de buna executie a contractului in valoare de 10% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatie de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta 34/2006 ; Certificate constatatoare din care sa reiasa ca si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datoriicu 30 zile anterior datei depunerii/deschiderii ofertelor .
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru persoane juridice straine documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea de inf generale refer la:
datele de identificare ale op economic;
cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2006, 2007, 2008); Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Of care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre B. N.a tarii respective in care s-a facut inregistr si vor specifica ratele utilizate in candidatura depusa.
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie min :62.000.000 lei Prezent.in copie a bilanturilor contabile intocmite coresp. exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008), vizate si inreg. de organele competente;Of nerezidenti vor prez traduceri autorizate ale doc solicitate mai sus. Daca of este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modif. si complet. prin O G nr. 27/2006, acesta poate prezenta c.a.in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu cond atasarii doc. doveditoare privind statutul de IMM prev prin actele normative mentionate. Cap. Econom. si financiara a unui ofert., sau a unui grup de ofert. , poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau jurid, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofert. In acest caz, sustinatorul va prez in forma autent un angajament ferm , in sensul art. 186 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la disp candid, (sau a grupului de ofertanti , dupa caz), res financiare invocate. Pers care asig sust financ nu trebuie sa se afle in nici una dintre sit care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG 34/2006 .Pt.a fi luata in considsust acordata , angaj ferm prevazut la art. 186 alin (2) din OUG 34/2006 trebuie sa reprez. un instr. juridic care sa asigure dreptul aut. contract. de a solicita in mod legitim , indepl a oblig. de catre persoana sustinatoare.Se vor prez. oblig toate doc. (doc. necesare verificarii privind indepl cerintelor minime privind cap ecsi financiara prev la pct IV.3 din docpentru care se acorda sustinerea ) afer sust acord.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp simil of vor prez o declpriv contrsimil exec in ultimii 5 ani, al caror ob sa se incadr din pct de vedere al codifCPV
Cer min impuse:
1 pana la 4 contr indepl si finaliz ( recept ) , din care sa reiasa ca of a execin ultimii 5 ani : lucr inst electr de medie si joasa tens min 13 mil lei ; lucr inst de vent min 8 mil lei ;lucr inst sanit min 3 mil lei ;lucr finisaje si compart min 5 mil lei . Val mincumpt lucr exec mai sus menteste de 29 mil lei Se vor prez rec in orig sau in copie leg , de la benef lucr simil, prin care acesta sust indepl cer priv exp simil.Rec vor cup inf priv ob contr, val acest, per de derul, mod in care au fost indepl oblig contract. In cazul in care rec prez nu contin inf ment, ofpoate prez orice alte doc ofedif in acest sens.Seva prez o decl priv dot de care disp (dot propr sau conv / precontr inchir, etc.) si care vor putea fi folos in cadrul contr Declva mentexplicit angaj cadot cupr in lista prezent pot fi utiliz la intreaga capac in cadrul contr.Ofva prez un angaj priv: Pastr comp echip cheie pe toata per de derulare a contr. Orice inloc / modif a comp echipei cheie se va face numai cu acordul benef.Angaj priv asig rezid in zona terit admBuc, unde se realiz pr, aechipei cheie pe per af activit specif acestora. Cap teh si prof a unui of, sau a unui grup de of , poate fi sust de o terta pers, fiz sau jur, indif de rel jur exist intre aceasta si candid. In acest caz, sust va prez un ang ferm inch in forma aut, in sensul art. 190 din OUG 34/06, ca va pune la disp of , (sau a grup de of , dupa caz), res teh si prof invoc. atest sist de manag al cal, la niv ISO 9001 coresp ac care face ob prez proceduri.Atest sist de manag de mediu la niv ISO 14001. Atest sist de manag al secu si sanatatii in munca, la niv ISO 18001.Se va preciza cal de part la procedura.; Ist lit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Performante tehnice
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr de runde ale licit electronice: 1; durata unei runde: 1 zi; licit electr se va finaliza dupa desf rundei ment anterior.Elem ofertei care urmeaza sa faca ob procesului repetitiv de ofertare: pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S184-265661 din 24.09.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.05.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2010 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire ( fisa de date , tabelul listelor de cantitati , modelul de contract si modelele formularelor ) este publicata in SEAP , fiind anexata la prezentul anunt de participare .Sectiunea II a documentatiei , , Caietul de sarcini se va ridica de la sediul autoritatii contarctante, mentionat la punctul 1.1) , deoarece din motive tehnice nu poate fi atasata la documentatia de atribuire ( in SEAP ) .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti , Sectia a 9 a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: B-dul Unirii , nr 37 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic -S.C. METROREX S.A
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.319.36.01, Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2009 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer