Licitatie Publica - Magistrala 4. Racord 2. Lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai Parc Bazilescu. Cale de rulare si sina a III a. Imbunatatirea gradului de etansare
Anunt de participare (utilitati) numarul 92759/31.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii, Tel.021.319.36.70, In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii, Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Magistrala 4. Racord 2. Lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai Parc Bazilescu. Cale de rularesi sina a III a. Imbunatatirea gradului de etansare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru punerea in functiune, precizate in Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
45234113-1-Demolare de linii de cale ferata (Rev.2)
45234122-7-Lucrari pentru metrou (Rev.2)
45262340-6-Lucrari de injectare cu ciment (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari pentru punerea in functiune, precizate in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la procedura de licitatie deschisa este de 400.000 lei; garantia de buna executie: 10 % din pretul fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate sunt asigurate prin alocatie de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;
Certificate constatatoare din care sa reiasa ca si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datoriicu 30 zile anterior datei depunerii/deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru persoane juridice straine documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prez Form de Info gen (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez acest form) ref la: datele de identificare ale op ec; cifra med de afaceri pe ultimii 3 ani pt care exista exercitiu fin incheiat (2006, 2007, 2008); Val vor fi exprim in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv, dupa cum urm: 2006:1 euro = 3, 5245 LEI; 2007:1 euro = 3, 3373 LEI; 2008:1 euro = 3, 6827 LEI. Ofertantii care trebuie sa efec conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si vor specifica ratele utilizate in candidatura depusa.
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie min :56.400.000 lei Prez in copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008), vizate si inregistrate de org competente; Ofertantii nerezidenti vor prez traduceri autorizate ale doc solicitate mai sus.Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modif si compl prin OG nr. 27/2006, acesta poate prez cifra de afaceri in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii doc doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.
Cap ec si fin a unui of, sau a unui grup de of , poate fi sustinuta de o terta pers, fizica sau juridica, indiferent de rel juridice existente intre aceasta si ofertant . In acest caz, sustinatorul va prez in forma autentica un angajament ferm, in sensul art. 186 din OUG 34/2006, ca va pune la dispozitia candidatului, (sau a grupului de of , dupa caz), resursele fin invocate. Pers care asig sustinerea fin nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care det excluderea din procedura de atribuire, conf art. 180 din OUG 34/2006. Pt a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin (2) din OUG 34/06 trebuie sa reprez un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita in mod legitim , indeplinirea oblig de catre pers sustinatoare. Se vor prez oblig toate doc aferente sustinerii acordate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp similof vor prez o decl priv ctele simil exec in ultimii 5 ani, al caror ob sa se incadreze din pct de ved al codif CPV in cod preciz la cap. II.1.6).Cerinte min imp: Of treb sa dem ca a exec in ultimii 5 ani lucrari cu incadrare in cod CPV prevaz la cap. II.1.6), subpct 1), 2), 3), in val de min 26 mil lei, dupa cum urm: max 2 cte indepl si finaliz (recept) in cadrul carora sa fi exec lucrari de ctii cai ferate si lucrari de inst elec in val cumul de min 22 mil lei, si un contract indepl si finaliz (recept) in cadrul caruia sa fi exec lucr de injectare cu ciment in val de min 4 mil lei. Ofva prez oblig in copie ctele indicate pt dem cerintei si doc de recept ale acestora.
In cazul in care ctul prez a fost realiz in asoc sau in cal de subcontractant , se vor prez doc edific priv partea indeplinita de acesta .Of are oblig prez de rec in orig sau in copie legaliz , de la benef lucr simil, prin care acesta sustine indepl cerintei priv exp simil. Recom vor cuprinde info priv ob ctului, val acestuia, per de derulare, mod in care au fost indepl oblig ctuale. In caz in care recom prez nu contin info ment, ofpoate prez orice alte doc of edific in acest sens. Ofva prez o decl privdot de care dispune si care vor putea fi fol in cadrul ctului. Decl va ment expl angaj cadot cuprinse in lista prez pot fi utiliz la intreaga capac in cadrul ctului. Pt pers prez la pct b) se vor prez CV care vor purta numele in clar si semn inorig apers resp Orice inloc / modif a compo echipei cheie se va face numai cu acord benef. Angaj priv asig rezidentei in zona teritoriului adm alBuc, unde se realiz proiectul, aechipei cheie pe perioad af ac specif acestora. Cap teh si profes a unui of, sau a unui grup de of , poate fi sust de o terta pers, fiz sau jurid, indif de rel jur exis intre aceasta si candidat. Se vor prez oblig toate doc af sustinerii acordate. Se vor prez doc emise de org acred priv: atest sist de manag al cal, la niv ISO 9001 coresp ac care face ob prez proceduri; atest sist de manag de mediu la niv ISO 14001; atest sist de manag al secu si sanat in munca, la niv ISO 18001.Prez declar priv cal de particip la proced.Of va compl form priv ist litig.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Performante tehnice si alte conditii solicitate
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; durata unei runde: 1 zi; licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei mentionate.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S184-265662 din 24.09.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2010 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, cam 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti, Sectia a 9a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal (Conform prevederilor art. 256/2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2009 09:53