Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Magistrala 4, Racordul 1, N. Grigorescu 2 Linia de Centura. Lifturi si escalatoare.


Anunt de participare (utilitati) numarul 52878/21.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Bratu Romulus, Tel.021.319.36.01/5467, In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii., Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Magistrala 4, Racordul 1, N. Grigorescu 2 Linia de Centura. Lifturi si escalatoare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Magistrala 4, Racordul 1, N. Grigorescu 2 Linia de Centura.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de instalare de lifturi si escalatoare in statiile aferente Magistralei 4, Racordul 1, N. Grigorescu 2 Linia de Centura, conform cerintelor precizate in Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45313000-4 - Lucrari de instalare de ascensoare si de scari rulante (Rev.1)
29221600-0-Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lifturi si escalatoare in statiile aferente Magistralei 4, Racordul 1, N. Grigorescu 2 Linia de Centura, conform cerintelor precizate in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare in valoare de 160.000 lei sau echivalentul in euro la cursul BNR din data de 26.05.2008;
- garantia de buna executie in valoare de 7 % din pretul fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din alocatie de la bugetul de stat si credit extern.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asociatia.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Declaratia de eligibilitate;
Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
- Certificatul in original sau copie legalizata, emiscu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
- Pentru persoane juridice straine se cereprezentarea de documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident; documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea unui formular care sa contina urmatoarele informatii referitoare la:
datele de identificare ale operatorului economic; cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, in valoare de minim17.500.000 lei.
- Prezentarea in copie a bilantului contabil aferent exercitiului financiar precedent (2007), vizat si inregistrat de organele competentesau orice alte documente care sa ofere o imagine fidela a situatiei sale financiare si economice (declaratii bancare, scrisori de bonitate, etc);
- Capacitatea economica si financiara a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti, poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant. In acest caz, sustinatorul va prezenta un angajament ferm (conform formularului nr. 13a), in sensul art. 186 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia ofertantului, (sau a grupului de ofertanti, dupa caz), resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara: ofertantii vor prezenta o declaratie (formularul 12F) privind: un contract similar, indeplinit si finalizat (receptionat) in ultimii 5 ani, in valoare de minim 1800000 lei, avand ca obiect montarea de echipamente de tipul celor solicitate sau trei contracte similare, indeplinite si finalizate (receptionate) in ultimii 5 ani, avand ca obiect montarea de echipamente de tipul celor solicitate, a caror valoare cumulata sa fie de minim 4.000.000 lei.- Recomandari, in copie, de la beneficiarul / beneficiarii contractelor similare, mentionate in formularul 12F, prin care ofertantul sustine indeplinirea cerintei de experienta similara;
- Lista cu personalul cheie propus;
- CV-uri pentru: persoana direct responsabila cu indeplinirea contractului, pentru responsabilul tehnic cu executia si pentru responsabilul cu asigurarea calitatii. Pentru responsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu asigurarea calitatii se vor prezenta in copie doc. privind atestarea corespunzatoare calitatii propuse, sau alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestor cerinte;
- Doc. emise de organisme acreditate privind: atestarea sistemului de management al calitatii la nivelul ISO 9001/2000 corespunzator activitatii care face obiectul prezentei proceduri; atestarea sistemului de management de mediu la nivelul ISO 14001/2004; atestarea sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca, la nivelul ISO 18001/2004;
- Capacitatea tehnica si profesionala a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant.In acest caz, sustinatorul va prezenta un angajament ferm (conform formularului nr. 13b), in sensul art. 190 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia ofertantului, (sau a grupului de ofertanti, dupa caz), resursele tehnice si profesionale invocate.
- Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2007/S213-259358din06.11.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 243 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata, 243 lei in contulRO71BPOS70402775727ROL05 sau 66 euro in contul RO65BPOS70402775727EUR04, BANCPOST Palat CFR.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et.9, camera 41.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pretul documentatiei de atribuire reprezinta pretul multiplicarii acesteia de proiectantul METROUL S.A., in baza contractului nr. 10 / 2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal (Conform prevederilor OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2008 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer