Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Managementul proiectelor finantabile din fonduri nerambursabile


Anunt de participare numarul 70950/20.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Mihaileni
Adresa postala: Mihaileni nr.288/a jud.Harghita, Localitatea: Mihaileni, Cod postal: 537200, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Andra, Tel.0266-326155, Email: [email protected], Fax: 0266-326155
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Managementul proiectelor finantabile din fonduri nerambursabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La adresa autoritatii contractante, a prestatorului si la orice alte locuri relevante din punct de vedere a efectuarii activitatiilor incluse in cadrul acordului-cadru.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 75, 000 si 125, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: Contractele subsecvente vor fi incheiate in functie de data lansarii apelurilor pentru propunerile de proiecte si in functie de data semnarii contractelor de finantare. Preturile contractelor subsecvente vor fi stabilite in functie de fondurile disponibile si/sau aprobate de organismele finantatoare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Elaborarea cererilor de finantare
2. Managementul proiectelor aprobate spre finantare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru:
1-5 cereri de finantare
1-5 contracte pentru managementul proiectelor finantateCantitati minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru:
O cerere de finantare si/saumanagementul unui proiect finantat
Valoarea estimata fara TVA: intre 75, 000 si 125, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: bugetul local, buget de statsi buget comunitar (FEADR , FEDR , FSE, credite bancare)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local in original, valabile la data depunerii ofertei (formulare tip elaborate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic)
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului /autorizatie defunctionare/altele echivalente in originalvalabil la data depunerii ofertei (formulare tip elaborate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta si pregatirea profesionala a persoanelor responsabile de executarea contractelor
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, semnata si stampilata de subcontractant sau subcontractantii
Acord de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 Manager de proiect Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta Experienta de minim 5 ani in pregatirea si managementul proiectelor cu finantare europeana, care au avut urmatoarele obiecte: - Gestionarea proiectelor de infrastructura- Gestionarea proiectelor de turism- Gestionarea proiectelor sociale- Dezvoltarea proiectelor tehnologia informatiei- Gestionarea proiectelor educationale si de training Experienta de conducator de cel putin 5 aniAceasta experienta se demonstreaza prin prezentarea adeverintei/adeverintelor din partea firmei/firmelor si/sau institutiei/institutiilor unde si-a dobandit experienta de conducator, prin care se dovedeste/dovedesc acest fapt.1 Consultant in achizitii publiceExperienta de minim 1 an acumulata si dovedita in materia organizarii si derularii de proceduri de achizitii publice de produse, servicii sau lucrari Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul: stiinte economice si/sau juridice1 Consultant financiar Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta, profil economic Experienta de minim 2 ani dobandita prin participarea la a minim 5 proiecte in cadrul carora a fost responsabila pentru planificarea si analiza financiara a proiectelor (buget, venitul net actualizat, rata interna de rentabilitate, planificare financiara, flux net de numerar cumulat)1 Consultant juridic Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniuljuridic Practica profesia de avocat de minim 2 ani Experienta de minim 1 an acumulata si dovedita in materia dreptului civil si dreptului administrativ si celui comercial.Totodata ofertantul va prezentaCV-urile membrilor echipei de proiect. CV-urile vor fi completate conform modelului comun european de curriculum vitae (HG nr. 1021/ 2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae, MO nr. 633/13.07.2004)Capacitatea profesionala poate fi demonstrata atat prin personalul angajat al operatorului economic cat si de colaboratori ai operatorului economic, colaborare stabilita prin contracte sau alte documente echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin achizitia la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2009 15:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program National de Dezvoltare Rurala (PNDR) Program Operational Regional (POR) Program Operational Sectorial Capacitate Administrativa (POS Capacitate Administrativa) Program Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice (POS Cresterea competitivitatii economice)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: Str. Gheorghe Doja nr.6, Localitatea: : Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266-371616, Email: [email protected], Fax: 0266-310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Mihaileni
Adresa postala: Str.Principala nr.288/A, judetul Harghita, Localitatea: Comuna Mihaileni, Cod postal: 537200, Romania, Tel.0266-326063, Email: [email protected], Fax: 0266-326155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2009 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer