Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Managementul si supervizarea lucrarilor pentru Centrul BIOMEDCERC


Anunt de participare numarul 92908/08.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0264.430.896, In atentia: Nicoleta Albu , Ildiko Mak, Email: [email protected], Fax: 0264.430.896, Adresa internet (URL): www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Managementul si supervizarea lucrarilorpentru Centrul BIOMEDCERC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: com. Ciurila jud. Cluj
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Managementul si supervizarea lucrarilorpentru Centrul BIOMEDCERC a carui descriere se gaseste in caietului de sarcini. Servicii de management si supervizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
71250000-5-Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Managementul si supervizarea lucrarilorpentru Centrul BIOMEDCERC a carui descriere se gaseste in caietului de sarcini. Servicii de management si supervizare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 149, 155.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 20 000 lei -instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurarigarantie de buna executie este 5% din valoarea contractului -conf. art. 90/HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri atrase , venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 19: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Formular 6: Informatii generale despre ofertant
- Formular 8: Date despre societatea mixta/consortiu
- Formular 12: Trecutul Litigios al companiei.Ca cerinta minima, urmatorul document trebuie sa fie anexate la formularul specific:
- Cazierul judiciar al firmei eliberat de organele competente. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere semnata de catre persoanele autorizate.- Formular 10: Declaratie privind eligibilitatea
- Formular 11: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Ca cerinta minima, urmatoarele documente trebuie sa fie anexate la formularul specific autoritatii competente:
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat-Certificat privind plata impozitelor si taxelor legale valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local (pentru statele in care astfel de taxe se colecteaza separat la bugetul local )Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autorizatie de functionare/ altele echivalenteCertificat de inregistrare in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 20: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la datele de, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente). Aceste documente vor fi prezentate ca documente original sau copie legalizata la notariat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe anul 2007 si 2008 mai mare decat 1, 500, 000.00 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 9 - Sistemul de asigurare a calitatii/sistemul de protectie a mediului/standarde de protectia muncii
- Formular 13 Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
- Formular 16 Experienta in contracte similare
- Formular 7 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Formular 17Personalul cheie angajat in contract
- Formular 14: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
5.4.7 Lista componentelor majore ale dotarilor solicitate pentru executarea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie emis pentru activitati de management si supervizare a lucrarilor de constructii.Certificat ISO 14000 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie emis pentru activitati de management si supervizare a lucrarilor de constructiiCertificatul OHSAS 18001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie emis pentru activitati de management si supervizare a lucrarilor de constructii.1. Experienta similara in management si supervizare de lucrari dovedita prin: Realizarea a cel putin a unui proiect in calitate de Coordonator si Supervizor a unui proiect care sa cuprinda lucrari de constructii civilede o complexitate similara incadrate in acelasi CPV ca si prezentele lucrariProiectul solicitat ca si nivel specific minim necesar trebuie sa fi avut: valoarea de executie a proiectului de minim 25.000.000, 00 lei fara TVA dovedita prin recomandare de la beneficiar valoarea contractului de prestari servicii de Coordonare si Supervizare sa fie de minim 1.500.000, 00 lei fara TVA sinu este limitata de valoarea estimata a prezentului contract. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 3 ani fata de data prezentarii ofertei. Manager de Proiect (COR 241919) experienta minim 10 ani. Arhitect cu drept de semnatura OAR cu experienta minim 10 ani Inginer constructor specialitatea CCIA cu experienta minim 7 ani. Inginer constructor specialitatea CFDP cu experienta minim 7 ani. Ingineri instalator/ingineri instalatori Quantity Surveyor/Quantity Surveyori Diriginte/diriginti de santier autorizat/autorizati Inspector de specialitate protectia muncii (cod COR 241204). Medic cercetare Medic veterinar sau Inginer zootehnist Economist cu experienta de minim 5 ani Expert achizitii publice cu experienta de minim 10 ani experienta profesionala.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
45%
Descriere: conform doc atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2010 12:00
Locul: E. Isac nr. 13 , Sala Senatului, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate din partea Umf si ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a incheia contractul de achizitie publica doar dupa cea verificatsi confirmat existenta sursei de finantare conform art. 94/HG 925/2006.Serviciile care fac obiectul acestei achizitii s-au propus a fi finantate din fonduri atrase prinProgram Operational Sectorial, proiectul de investitii a fost promovat spre finantare fiind in etapa a doua de evaluare, si inca nu este aprobata finantarea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare nr 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-504.300, Fax: 0264-504.313, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavopoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021310.43.13
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un document considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Juridic
Adresa postala: str. E. Isac nr. 13, Cluj-napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Tel.0264 597256/2188, Fax: 0264 430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2010 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer