Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Manipulare acumulatori de vagoane de calatori la Revizia de vagoane Iasi


Anunt de participare (utilitati) numarul 111253/11.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700239, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii, Tel. 0232-230291, Email:  [email protected], Fax:  0232-230291, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Manipulare acumulatori de vagoane de calatori la Revizia de vagoane Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: Revizia de vagoane Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: 41, 072.96RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente cu termene de valabilitate 2 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Manipulare acumulatori conform prevederi caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63111000-0 - Servicii de manipulare a containerelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 41, 072.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 800 lei; garantia de buna executie=5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie proprie raspundere privind situatia personala - formular F 1, in original
2. Certificat de atestare fiscala priv.obligatiile exigibile catre buget stat si bugete asigurari sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPCFS-in orig sau copie legaliz;
3. Certificat priv. plata taxelor si impozitelor locale elib.de Primaria locala-in orig. sau copie legal;
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - F2 in original;
5. Decl.proprie rasp.priv.art.5, alin.1 din Legea 21/1996 privind concurenta-F3 in orig;
6. Cazierul fiscal pentru societate ? in original sau copie legalizata;
7. Cazier judiciar pentru reprezentantul legal al ofertantului-in orig.sau copie legalizata;
8. Interogarea centralei incidentelor de plati (CIP), in original de la banca;
9. Interogarea centralei de risc bancar (CRB), in original de la banca.
10.Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni aflate sub incidenta art. 21 din Legea 26/1990 - in orig. sau copie legal;Nota: Certificatele si documentele mentionate trebuie sa fie valabile cel putin la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. raportare contabila la 30.06.2010 inregistrata la organele competente, in copie lizibila;
2. fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - formular F 4, in original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.a. declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ? formular F 5, in original;
b. ofertantii trebuie sa aiba experienta similara, dovedita prin prezentarea in copie a cel putin doua contracte similare finalizate si minim una recomandare;
2. declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - formular F 6, in original;
3. declaratie pe proprie raspundere referitoare la dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, formular F 7, in original;
4. declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii ? F 8 in orig:
5. decl. pe propria raspundere priv. masurile de protectie a mediului ? F 9 in orig;
6. decl.de acceptare conditii contractuale - F 10 in original;
7. certificate de implementare si mentinere sistem management integrat calitate-mediu-sanatate si securitate ocupationala ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente pentru serviciul ofertat, cu termen de valabilitate in vigoare cel putin la data deschiderii ofertelor - in copie;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC Iasi 51/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 10:00
Locul: RTFC Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, etaj 1, Birou Achizitii, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC "CFR CALATORI" SA nu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232-260600, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC iasi
Adresa postala:  B-dul Nicolae Iorga, nr.2, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700239, Romania, Tel. 0232/221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2010 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer