Licitatie Publica - Mansardare - Budisteanu 19
Anunt de participare numarul 51600/08.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
Adresa postala: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Punct(e) de contact: biroul achizitii publice, Tel.3147331, In atentia: Tache Stanciu, Email: [email protected], Fax: 3147331, Adresa internet (URL): www.unarte.org
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mansardare - Budisteanu 19
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Str. General Budisteanu nr. 19, sectorul 1 Bucuresti, cod postal 010773
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mansardarea (crearea de noi spatii de invatamant in volumul actual al podului) imobilului din str. General Budisteanu 19, sectorul 1 Bucuresti, reabilitarea instalatiei sanitare si a instalatiei termice, lucrari de renovare a cladirii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421141-4 - Lucrari de compartimentare (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Situatia cu cantitatile de lucrari este atasata la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2 % din valoarea estimata fara TVA a contractului - 40.000 ronGarantie de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare - bugetul de statPlata - virament intr-un cont deschis la Trezoreria Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontract conform art. 44; 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181 din OUG 34
- Fisa de informatii generale
- Operatorul economic va trebui sa aiba ca principal obiect de activitate una din activitatile de constructii civile.
- Certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31/12/2007 vizat de D.G.F.P.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul de stat
- Certificat de atestare fiscalaprivind plata taxeleor si impozitelor la Bugetul local
- Cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii 3 ani in domeniul ce face obiectul contractului (minim 6.000.000 RON)
- Scrisoare de bonitate emisa de banca ofertantuluicu principalii indicatori de bonitate calculati dupa datele bilantului la 31.12.2007Lichiditate curenta - (active curente /datorii curentex 100)Lichiditate imediata -(active curente stocuri/datorii curente x 100)Solvabilitate patrimoniala -(capital propriu/total pasiv x 100)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari din ultimii 3 ani, continand valori, termene de executie, beneficiari cerinte minime: dovada executarii a cel putin 2 lucrari de constructiide aceeasi valoare, sau valoare mai mare(vor fi prezentate copii de pe contracte)
prezentarea a minim doua recomandari de la beneficiari cu care ofertantul a avut relatii contractuale
- Declaratie privind utilajele din dotare
- Autorizatie de functionare din punct de vedere al protectiei muncii
- Declaratie privind partea din contract care va fi indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul);
- Certificat ISO 9001 / 2001
- Certificat ISO 14001 / 2005
- Certificat OHSAS 18001 / 2004
- Ofertantul va face dovada ca are contracte de colaborare sau are angajat personal pentru: RTE si CQCel putin un responsabil tehnic cu executia lucrarii care sa fie atestat MLPATAuditori 9001/2001, 14001/2005, 18001/2004
- Ofertantul va prezenta organigrama conducerii firmei si organigrama personalului implicat in executarea contractului, inclusiv copii de pe documentele care atesta calificarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Virament in contul RO93 TREZ 7015 0460 1X00 0419 DESCHIS LA TREZORERIA SECTORULUI 1sau numerar la casieria U.N.Arte
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 10:30
Locul: Sediul U.N.Arte din Str. GEneral Budisteanu nr. 19, sect. 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii la sedinta de deschidere a ofertelor vor avea imputerniciri scrise din partea reprezentantilor autorizati, conform formularului 12 C
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 321.310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021 319 51 83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul U.N.Arte
Adresa postala: Str. General Budisteanu 19, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Tel.021 310.39.79, Email: [email protected], Fax: 021 310.39.79, Adresa internet (URL): www.unarte.org
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2008 09:37