Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mansardare - Budisteanu 19


Anunt de participare numarul 43709/15.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
Adresa postala: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Punct(e) de contact: Tache Stanciu, Tel.3147331, Email: [email protected], Fax: 3147331, Adresa internet (URL): www.unarte.org
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mansardare - Budisteanu 19
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sediul Universitatii Nationale de Arte - strada General Budisteanu nr. 19, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de inlocuire a acoperisului, compartimentarea podului in vederea obtinerii de noi spatii de invatamant, inlocuirea instalatiilor termice si sanitare, reabilitarea statiei hidrofor, diversse lucrari de renovare, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
45421141-4-Lucrari de compartimentare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Situatia cu cantitatile de lucrari este anexata la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare- 2% din valoarea estimata (fara TVA) a contractului 36975 RONGarantie de buna executie- 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare- bugetul de statPlata- virament intr-un cont deschis la Trezoreria Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontract conform art. 44; 45 din OUG 34 / 2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Fisa de informatii generaleCertificat constatator privind taxele si impozitele locale - nu vor fi calificate firme cu datorii la bugetul de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceriultimul bilant contabilultima balanta de verificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Pentru a evita incredintarea contractului de achizitie publica unui agent economic care poate ajunge in incapacitate de plata a furnizorilor sai si implicit in incapacitate de a-si indeplini obligatiile contractuale cerinta minima pentru cifra de afaceri medie este de 6.500.000 ron - vor fi calificate numai firmele care au incheiat ultimul bilant contabil si ultima balanta de verificare cu profit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani
- Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor si lucrarilor adaptat pentru lucrarea de fata.- Ofertantul va face dovada personalului angajat pentru: RTE si CQ- Declaratie privind utilajele din dotare- Declaratie privind efectivele medii de personal- Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul)- Certificat ISO 9001- Certificat ISO 14001- Certificat OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se va anexa declaratiei privind personalul, copie de pe ultimul stat de plata vizat de I.T.M. (inspectoratul teritorial de munca)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Virament in contul RO93 TREZ 7015 0460 1X00 0419 deschis la Trezoreria sectorului 1Numerar la caseria U. N. Arte
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2008 10:30
Locul: Locul: Sediul U.N.Arte, Str. General Budisteanu nr. 19 sect. 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor, vor avea imputerniciri scrise din partea reprezentantilor autorizati, conform formularului 12 C
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4 , Localitatea, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021 319 51 80, Fax: 021 319 51 83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul U.N.Arte
Adresa postala: Str. General Budisteanu 19, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Tel.021 310 39 79, Email: [email protected], Fax: 021 310 39 79, Adresa internet (URL): www.unarte.org
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2008 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer