Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Mansardare corp existent Liceul de arte ?Balasa Doamna? din Municipiul Targoviste, Judetul Dambovita?- Achizitie echipamente IT (inclusiv soft)


Anunt de participare numarul 120691/05.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala:  Revolutiei 1-3, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130011, Romania, Punct(e) de contact:  SORINA DUDEA, Tel. 0245611222, Email:  [email protected], Fax:  0245217951, Adresa internet (URL):  www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Mansardare corp existent Liceul de arte ?Balasa Doamna? din MunicipiulTargoviste, Judetul Dambovita?- Achizitie echipamente IT (inclusiv soft)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Targoviste - Liceul de arte Balasa Doamna, str. Parvan Popescu nr. 60, Mun. Targoviste, jud. Dambovita, .
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
echipamente IT si licente: Sisteme desktop (retea+conectare Internet) ( statie de lucru)-30 buc. sisteme desktop;Server-1 buc.;Pachete software specializat de arhitectura+licente -30 buc. (din care pt 26 calculatoare autoCAD2011+suport1 an Rhino 4.0 si pt.4 calculatoare Autodesk 3ds Max Design + suport 1 an);Imprimanta Color, Format: A3-2buc.;Xerox(multifunctional laser color cu ADF)-1buc.;TV (televizor)-1 buc.;DVD-player (player)-1buc;Video-proiectoare-4buc.;Ecrane (ecran proiectie)-4buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30232100-5-Imprimante si trasatoare (Rev.2)
32351200-0-Ecrane (Rev.2)
48327000-6-Pachete software pentru desen si pictura (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sisteme desktop (retea+conectare Internet) ( statie de lucru)-30 buc. sisteme desktop;Server-1 buc.;Pachete software specializat de arhitectura+licente -30 buc. (din care pt 26 calculatoare autoCAD2011+suport1 an Rhino 4.0 si pt.4 calculatoare Autodesk 3ds Max Design + suport 1 an);Imprimanta Color, Format: A3-2buc.;Xerox(multifunctional laser color cu ADF)-1buc.;TV (televizor)-1 buc.;DVD-player (player)-1buc;Video-proiectoare-4buc.;Ecrane (ecran proiectie)-4buc.
Valoarea estimata fara TVA: 594, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 11.889 Lei din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.278 indice 1 este 4374, 50 lei;garantia de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de finantare nr. 618/23.12.2009, finantare obtinuta prin POR ? Axa Prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? domeniul major de interventie 3.4. cod SMIS 5873
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Subcontractare in conditiile art.45 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form 1-Decl. privind eligibilitatea; Form.2-Decl. priv. neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 din OUG 34/2006;Form. 3 ??Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completat in conformitate cu Ordinul. Nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Form. 4;Formular 5 ?Imputernicire pentru semnatarul ofertei-in original;copie dupa CUI (codul unic de inregistrare) emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificatul constatator emis de Registrul Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);form.6 -Autorizare de la firma importatoare/producatoare a produselor, Decl.IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 8 - Fisa de informatii generale2.copii dupa situatiile financiare anuale (bilant anual, cont de profit si pierderi, anexe) pe ultimii trei ani, inregistrate la administratia financiara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cifra de afaceri medie realizata in ultimii trei ani, de cel putin1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 10? Declaratie privind lista pricipalelor livrari de produse executate inultimii 3 ani cu anexa2.Formular 10a - ?Experienta similara?3.certificare de buna executie pentru fiecare din contractele similare4.copii ale contractelor
5.Formular 11 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
6.certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, copie .
7.certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, copie
8.certificat din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente, copie.
9. certificat din seria ISO 27001 sau certificate echivalente, copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
livrarea de produse dovedita prin prezentarea unuia sau mai multor contracte in valoare de minim 500.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti UCVAP, Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat conform Contractului de finantare nr. 618/23.12.2009, POR-Axa prioritara 3 domeniul major de interventie 3.4 cod SMIS 5873
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul contencios juridic - Primaria Targoviste
Adresa postala:  Str. Revolutiei nr.1-3, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130011, Romania, Tel. 0245611222, Email:  [email protected], Fax:  0245217951, Adresa internet (URL):  www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2011 19:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer