Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mansardare si Reabilitare Camine B11 si B13?


Anunt de participare numarul 103754/09.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii, Tel. 0264.430.896, Email:  [email protected], Fax:  0264.430.896, Adresa internet (URL):  www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mansardare si Reabilitare Camine B11 si B13?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Hasdeu , f.n.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mansardare si Reabilitare Camine B11 si Mansardare Camin B13?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare Camin B11, mansardare Camin B11 si B13 din Complex studentesc Hasdeu.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 612, 169.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.08.2010 pana la 31.03.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de buna executiegarantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.90000 lei fgrantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 19: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Formular 6: Informatii generale despre ofertant
-Formular 8: Date despre asociere/ societatea mixta/consortiu
-Formular 5: Imputernicirea notariala
Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului( daca este cazul)
-Formular12: Trecutul Litigios (Cazier judiciar) al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document (de exemplu Romania) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere semnat de catre persoanele autorizate. Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului fiscal.
- Formular 10: Declaratie privind eligibilitatea
- Formular 11: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Ca cerinta minima, urmatoarele documente trebuie sa fie anexate la formularul specific autoritatii competente:
-Certificatul de atestare fiscala ? eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat-Certificat privind plata impozitelor si taxelor legale valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local (pentru statele in care astfel de taxe se colecteaza separat la bugetul local )Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autorizatie de functionare/ altele echivalenteCertificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 20: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente)
Formular 22 - Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind indicatorul economic de Lichiditate Generala la data de 31.12.2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai minim egala cu 9.000.000 lei.Nivelul minim impus pentru Indicatorul economic Lichiditate generala este de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 16Experienta in contracte similare- Formular 13 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Formular 7 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Formular 17Personalul cheie angajat in contract
Responsabil SSMResponsabil tehnic cu executia lucrari civile
Inginer instalatii sanitare, termice, electrice, gaz
Sef de santierManager pentru asigurarea calitatii (CQAQ)Manager de Proiect cod COR 241919
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificatul ISO 9001Certificat ISO 14000OHSAS 18001Dovedirea experientei similare se poate face prin: 1. Realizare unei lucrari care sa respecte urmatoarele criterii: ? Valoare de minim 4.600.000 RON fara TVA? sa fi continut lucrari de constructii noisi lucrari de reabilitare constructii de amploare similare cu cele solicitateSAU2. Realizarea a doua lucrari de constructii care sa respecte urmatoarele criterii: 2.1. O constructie noua care sa respecte urmatoarele criterii: ? Valoare de minim 2.300.000 RON fara TVASI2.2. O lucrare de reabilitare si renovare constructii civile care sa respecte urmatoarele criterii: ? Valoare de minim 2.300.000 RON fara TVA , de complexitate similara cu cele solicitate prin prezenta documentatieLista utilajeSchele1000mpCamioane 5-20 to1 bucBoburi elevatoare2 bucPompe pentru sape2 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2010 12:00
Locul: Sala Senatului , E. Isac nr. 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate din partea ofertantilor si autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
si surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala:  Piata STEFAN CEL MARE nr. 1, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264.593.865, Email:  [email protected], Fax:  0264.593.865
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor(CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleas nr. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen 5 zile si la Instanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UMF CLUJ-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Str.Emil Isac nr.13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Tel. 26430896, Fax:  0264430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2010 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer