Licitatie Publica - Mansardare si reamenajare camere cu grupuri sanitare proprii la Camin 3 Complex studetesc Observator, UTC-N
Anunt de participare numarul 101736/10.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Adresa postala: Cluj Napoca, str. Constantin Daicoviciu nr. 15, judetul Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400020, Romania, Punct(e) de contact: Maria Pop, Tel. 0264.401333, Email: [email protected], Fax: 0264.592671, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mansardare si reamenajare camere cu grupuri sanitare proprii la Camin 3 Complex studetesc Observator, UTC-N
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cluj-Napoca, str. Observatorului nr. 34
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mansardare si reamenajare camere cu grupuri sanitare proprii la Camin 3 Complex studetesc Observator, UTC-N
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212410-3 - Lucrari de constructii de cladiri pentru cazare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aria construita: 1020 mp, Aria desfasurata: 6120mp
Valoarea estimata fara TVA: 6, 310, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de participare in suma de 80 000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare, bugetul local, MEC
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi ofertanti se pot asocia pentru a depune o oferta comuna, fara legalizarea asocierii.Ofertantul va putea avea subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta documentele care dovedesc eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, certificate constatatoare privind plata datoriilor fata de stat si la bugetul local, certificat constatator emis deORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil sau o alta forma prin care demonstreaza capacitatea economico-financiara; Declaratia privind cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu subcontractanti, lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, experienta similara - indeplinirea unui contract avand ca obiect executia unei lucrari similare cu o valoare (exclusiv TVA) egala sau mai mare 1000000 EUR in calitate de contractant unic si/sau membru al unei asocieri; dotarile specifice cu utilaje ( echipamentele si utilajele din dotarea proprie utilizate la executia lucrarii ) si personal de specialitate ( sef santier, responsabil tehnic cu executia , controlor de calitate, personal cu studii superioare pentru constructii si instalatii ); Certificarea sistemului de management al calitatii si al mediului SR EN ISO 9001/2001 si SR EN ISO 14001/2005, OHSAS 18001/2007.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2010 11:00
Locul: Sediul UTC-N, str. Daicoviciu nr. 15
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264-504313, Email: [email protected], Fax: 0264-593866, Adresa internet (URL): wwwcacj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Universitatii Tehnice din Cluj Napoca
Adresa postala: str. Memorandumului nr. 28, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. 0264202212, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 12:41