Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mansoane si capete terminale pentru cablurile electrice


Anunt de participare (utilitati) numarul 118625/05.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  COD 210132, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia:  Sidonia Pasarin Popescu, Email:  [email protected], Fax:  0253-222015, 216064, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat-activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Mansoane si capete terminale pentru cablurile electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baza de aprovizionare cu sediul in Rovinari, prin depozitul din Rovinari
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie mansoane si capete terminale pentru cablurile electrice, conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31340000-1 - Accesorii de cablu, izolate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1-materiale electroizolante cu tensiuni intre 1-6 kV, conform descrierii din Anexa B
valoare estimata 2011-327611 lei
valoare cu posibilitatea suplimentarii 2012-327611 x 1.35=442275 lei
Lotul 2-mansoane si terminale cu tensiuni de 20 kV, conform descrierii din Anexa B
valoare estimata 2011-21677 lei
valoare cu posibilitatea suplimentarii 2012-21677 x 1.35=29264 lei
442275 lei+29264 lei=471539 lei
Valoare totala estimata, fara TVA, publicata mai jos, contine posibilitatea suplimentarii cantitatii de produse contractate initial, cf. art.6, alin.(3) din HG 925/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 471, 539RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val.estm.contine posib.suplimentarii-ctr.cu car.de reg., cf.HG 925/2006, art.6(3).
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.05.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare totala: 6986 lei, pe fiecare lot in parte conform fisei de date si Anexei B, garantie buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.Pt.IMM se aplica Legea 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, modalitati legale de plata la 90 de zile de la inregistrarea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, cf. Ordinului 314/12-10-2010.
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1. din OUG 34/2006.
-declaratie privind eligibilitatea, cf. art.180 din OUG 34/2006-declaratie privind neincadrarea in art.181, din OUG 34/2006-certificat de inregistrare al firmei de la ORC
-certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor
-informatii generale despre ofertant, cf. formularului din doc. atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani, continand valori si perioade de livrare confirmate prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de clientul beneficiar, cu numar de inregistrare si data
-autorizare de la producator sau contract de comercializare cu numar de inregistrare si data in original sau copie legalizata
-declaratie de conformitate, in baza OUG 20/2010
-fisa tehnica a produsului
-certificarea sigurantei totale in functionare a produselor, pe baza verificarii de catre institutul INSEMEX Petrosani sau alte organisme de certificare similare recunoscute pe plan european sau international
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP.Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
22170
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2011 11:00
Locul: Sediul S.N.L. OLTENIA -str. T.Vladimirescu nr.1-15, etajul III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Fax:  +4021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Fax:  +4021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006, art.256.2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Lignitului Oltenia s.a.
Adresa postala:  str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0374171118, Fax:  0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2011 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer