Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MARCAJE HOLOGRAFICE / TIMBRE DE SECURITATE


Anunt de participare numarul 108967/05.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL ROMAN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR
Adresa postala:  CALEA VICTORIEI, NR. 91-93, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010067, Romania, Punct(e) de contact:  Dana COLEMAN, Doina SMEU, Tel. 021 317 50 80;021 317 50 90, ,In atentia:  Doina SMEU, Email:  [email protected], Fax:  021 317 50 80;021 317 50 90, ,Adresa internet (URL):  www.orda.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: DREPTURI DE AUTOR SI DREPTURI CONEXE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MARCAJE HOLOGRAFICE / TIMBRE DE SECURITATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI, CALEA VICTORIEI NR. 91-93, ETAJ 2, SECTOR 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: NU SE CUNOSC.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE MARCAJE HOLOGRAFICE/TIMBRE DE SECURITATE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, actiuni, materiale publicitare, cataloage si manuale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATE MINIMA 10.000.000 BUCATI SI CANTITATE MAXIMA 100.000.000 BUCATI MARCAJE HOLOGRAFICE DE SECURITATE.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 60.000 LEI.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI SUBSECVENT.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE INTEGRALA DE LA BUGETUL DE STAT. PLATA SE REALIZEAZA CU OP IN PERIOADA LEGALA DE EFECTUARE A PLATILOR 24-31 ALE LUNII, DUPA EMITEREA FACTURII FISCALE DE CATRE FURNIZOR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind situatia personala a ofertantului.
CUI valabil eliberat de ORC copie legalizata sau xerocopie ncertificata pentru conformitate
Certificat fiscal valabil eliberat de Administratia Financiara teritoriala - copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate.
Pentru persoane fizice: Autorizare de functionare.
Pentru persoane fizice/juridica straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2009.
Informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat de autoritatea compententa.Prezentare formular completat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
Fisa experienta similara.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicabile in vederea asigurarii calitatii.
Autorizare pentru livrarea produselor.
Mostre, descrieri, fotografii de marcaje holografice.
Resurse umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea formularului completat.Declaratie cu mentionarea indeplinirii si incheierii a cel putin un contract a carui obiect a fost furnizarea unei cantitati de minim 25.000.000 bucati marcaje holografice.Prezentarea formularului completat.Prezentarea formularului completat.Prezentare mostre, descrieri, fotografii.Prezentarea formularului completat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O RUNDA LICITATIE ELECTRONICA DUPA DOUA ZILE DE LA ANUNTARE, DURATA: O ZI, SE REOFERTEAZA PRETUL.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2010 11:00
Locul: STR. TRANSILVANIEI NR. 2, PARTER.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CU IMPUTERNICIRE SCRISA DIN PARTEA OFERTANTULUI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Dovada calitatii de mebru IHMA (International Hologram Manufacturers Association).Angajament ferm intre producator si furnizor valalabil 24 de luni pentru 100.000.000 bucati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, SECTOR 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213321241, Adresa internet (URL):  WWW.CABUC.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art. 256 2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL ROMAN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR
Adresa postala:  CALEA VICTORIEI NR. 91-93, SECTOR 1, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010067, Romania, Tel. 0213175070, Email:  [email protected], Fax:  0213175080, Adresa internet (URL):  WWW.ORDA.GOV.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2010 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer