Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MASA SCHIMBATOARE DE IONI


Anunt de participare (utilitati) numarul 117462/22.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala:  DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220236, Romania, Punct(e) de contact:  Georgeta Chivu, Tel. 0750250576, Email:  [email protected], Fax:  0252/323685, Adresa internet (URL):  www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA APARTINAND MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MASA SCHIMBATOARE DE IONI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RAAN SUC.ROMAG-PROD , CALEA TG-JIU, KM7, SI RAAN SUC.ROMAG-TERMO, SAT HALANGA, COMUNA IZVORU BARZII, JUD MEHEDINTI
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MASA SCHIMBATOARE DE IONI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24958200-6 - Agenti de floculare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 591, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.04.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARELOT I 18000 LEI , LOT II 13700 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10%(5% PT IMM) DIN VAL CTR. FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat si catre bugetul local, Declaratii conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, Certificat de Inregistrare (C.U.I) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in copie certificata ?conform cu originalul?.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate la date deschiderii ofertelor), in original sau copie certificata ?conform cu originalul.Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este/nu este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004, Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 .Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale? cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).Se va prezentabilant contabil la 30.06.2010 din care sa rezulte:
- Cifra de afaceri medie anuala sa fie cel putin: pentru lot I 1800000 lei si pt lotul II 1300000 lei.
- lichiditatea generala are o cota de 100%
? ?Angajament privind sustinerea financiara? in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare( daca este cazul )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani?.Lista principalelor livrari de produse similare va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari. De asemenea pentru demonstrarea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract de livrari de produse similare cu obiectul contractului , pe parcursul derularii.Pentrucontractulprezentat se va prezenta si recomandare din partea beneficiarului.?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?.
?Declaratieprivind subcontractantii si specializarea acestora?( daca este cazul )
Subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date: ?Informatii generale?
cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din contractse va completa cu ?Fara subcontractanti?.?Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului??Declaratie tert sustinator tehnic si profesional? ( daca este cazul )
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180din OUG 34/2006.Acord de asociere, (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIA ELECTRONICA SE VA REALIZA SI FINALIZA INTR-O SINGURA RUNDA -1ZI (24 ORE)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2011 12:00
Locul: RAAN STR.N IORGA NR 1, DR TURNU SEVERIN , JUD MEHEDINTI, SALA DE LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAAN SERVICIUL CONTENCIOS JURIDIC
Adresa postala:  STR N IORGA NR 1, Localitatea:  DR TURNU SEVERIN, Cod postal:  220236, Romania, Tel. 0252326147, Fax:  0252323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2011 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer