Licitatie Publica - Masina de frezat beton, asfalt si vopsea de marcat, Tractoare rutiere, tocatoare, lame pentru zapada, raspanditoare material degivrant, perii frontale, Autospeciala pentru curatat spatii inguste-suprafete de miscare, Autospeciala pentru curatat suprafete
Anunt de intentie (utilitati) numarul 11317/14.03.2008
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.2041320, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Activitti aeroportuare
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Masina de frezat beton, asfalt si vopsea de marcat
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Masina de frezat beton, asfalt si vopsea de marcat
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29811100-8 - Echipament de intretinere rutiera (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.03.2008
4 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
informatii suplimentare se vor regasi in invitatia de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Tractoare rutiere, tocatoare, lame pentru zapada, raspanditoare material degivrant, perii frontale
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tractoare rutiere, tocatoare, lame pentru zapada, raspanditoare material degivrant, perii frontale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34138000-3 - Tractoare rutiere (Rev.1)
29523122-2-Utilaje de imprastiere a pietrisului (Rev.1)
29523131-8-Pluguri pentru zapada (Rev.1)
29835100-2-Echipament de intretinere a terenurilor (Rev.1)
36673000-9-Maturi si perii de diverse tipuri (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.03.2008
3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 610, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
informatii suplimentare se vor regasi in anuntul de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Autospeciala pentru curatat spatii inguste-suprafete de miscare
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autospeciala pentru curatat spatii inguste-suprafete de miscare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29811120-4 - Masini de maturat pistele (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.03.2008
4 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
informatii suplimentare se vor regasi in anuntul de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Autospeciala pentru curatat suprafete de miscare
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autospeciala pentru curatat suprafete de miscare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29811120-4 - Masini de maturat pistele (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.03.2008
4 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 984, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
informatii suplimentare se vor regasi in anuntul de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Stalpisori indicatori
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Stalpisori indicatori
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29813210-6 - Stalpi indicatori (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.09.2008
2 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
informatii suplimentare se vor regasi in invitatia de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Sistem de supraveghere si control sub autovehicule, inclusiv servicii de intretinere si reparatii
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de supraveghere si control sub autovehicule, inclusiv servicii de intretinere si reparatii
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29852100-7 - Echipament de securitate (Rev.1)
50413000-3-Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de control (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 22.03.2008
36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 656, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
informatii suplimentare se vor regasi in anuntul de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Sistem de protectie antiterorista (dispozitive de blocare a trecerii in forta a vehiculelor) cu program de pregatire si asistenta a operatorului, inclusiv servicii de intretinere si reparatii
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de protectie antiterorista (dispozitive de blocare a trecerii in forta a vehiculelor) cu program de pregatire si asistenta a operatorului, inclusiv servicii de intretinere si reparatii
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29852100-7 - Echipament de securitate (Rev.1)
50413000-3-Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de control (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 22.03.2008
72 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 640, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
informatii suplimentare se vor regasi in anuntul de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Detectoare portabile de metal
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Detectoare portabile de metal
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29852400-0 - Detectoare de metal (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 22.03.2008
3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 131, 200RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
informatii suplimentare se vor regasi in anuntul de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Panouri protectie si izolatie DEI
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Panouri protectie si izolatie DEI
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29852100-7 - Echipament de securitate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.09.2008
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 164, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
informatii suplimentare se vor regasi in invitatia de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Sistem de identificare biometrica (proiectare + achizitie)
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de identificare biometrica (proiectare + achizitie)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74840000-9 - Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
29861300-5-Sisteme de control al accesului (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 22.03.2008
24 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 920, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
informatii suplimentare se vor regasi in anuntul de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Sistem detectie intruziune in spatii deschise
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem detectie intruziune in spatii deschise
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29852000-6 - Sisteme de securitate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.03.2008
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 312, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
informatii suplimentare se vor regasi in anuntul de participare
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Datele pentru inceperea procedurilor de atribuire, valorile si duratele contractelor mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie stabilite in documentatiile de atribuire si respectiv in anunturile/invitatiile de participare, dupa caz.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 11, 157, 200 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2008 12:56