Licitatie Publica - MASINA DE INJECTIE TALPI PENTRU INCALTAMINTE
Anunt de participare numarul 35036/06.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile si Pielarie Bucuresti
Adresa postala: ION MINULESCU Nr. 93 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031215, Romania, Punct(e) de contact: 0213235060 int 110, Tel.0213235060, In atentia: Laurentia Alexandrescu, Email: [email protected], Fax: 0213235280, Adresa internet (URL): www.icpi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut national de cercetare-dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MASINA DE INJECTIE TALPI PENTRU INCALTAMINTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ION MINULESCU Nr.93 sect. 3 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MASINA DE INJECTIE TALPI PENTRU INCALTAMINTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29564000-0 - Utilaje pentru prelucrarea cauciucului sau a plasticului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MASINA DE INJECTIE TALPI PENTRU INCALTAMINTE =1 buc
Echipata cu 4 posturi de injectie
Valoarea estimata fara TVA: 230, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare= 7000 RonGarantia de buna executie= 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare-investitii pe anul 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator sau echivalent valabil 30 de zile emis de Registrul Comertului
2.Certificat de inmatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale;
2.Formular de experienta similar;
3.Formular de autorizare de livrare;
4.Formular privind capacitatea financiara;
5.Formular privind bonitatea;
6.Certificat in domeniul calitatii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Documente tehnice emise de producator;
2.Declaratie de conformitate;
3.Certificari in domeniul calitatii;
4.Alte cerinte din Caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2007 14:00
Locul: Ion Minulescu nr 93 Sector 3 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ICPI Bucuresti -Oficiul juridic
Adresa postala: Str.Ion Minulescu, nr.93, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031215, Romania, Tel.323.50.60, Email: [email protected], Fax: 323.52.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2007 15:11