Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Masina de spalat ustensile


Anunt de participare numarul 143767/22.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Adresa postala: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Crivat, Tel. +40 213069100, Email: [email protected], Fax: +40 3069164, Adresa internet (URL): www.cantacuzino.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
cercetare-dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Masina de spalat ustensile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INCDMI Cantacuzino
Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Masina de spalat cu uscator pentru sticlarie si instrumente in industria
farmaceutica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42716120-5 - Masini de spalat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 884, 207.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 4664 lei, -valabilitatea acesteia fiind cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Pentru -Garantia de participare-cursul de schimb valutar pentru orice alta moneda, va fi cel BNR din ziua publicarii prezentei invitatii de participare. -Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 ? prin virament bancar in contul nr. RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01 , deschis la BCR SECTOR 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantia de participare trebuie prezentata cel tarziu pana la momentul deschiderii ofertelor. . - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare, pe care o vor prezenta insotita de Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inadmisibile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 7 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. conform prevederilor art.278 1 din OUG nr.76/2010 cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizareincheiat, se constitue in una din urmatoarele modalitati: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire;
- ordin de plata.-prin virament bancar in contul nr. RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01 , deschis laBCR SECTOR 5 BUCURESTI-depunere la casierie a: a) unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contractului semnat de catre achizitor;b) sumei solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;c) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf.art.90(3*) din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completarea formularului.nr.2;
2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile simodificarile ulterioare (pers.cu functie de decizie: Comitetul Director : Director General Dr.Radu Iordachel;Director General Adjunct dl.Antal Ovidiu, Director Economic Ec. Camelia Petrica;Director dl.Coman Cristin, Director Stiintific dna Damian Maria, Sef Departament dna.Codita Irina, Sef Departament Onu Adrian; Membrii comisiei de evaluare: presedinte dna. Mariana Petre, membru dl.Ovidiu Antal, membru dna. Alina Mihalcea, membru d-na Doboseriu Floarea, membru Corina Gheorghe, membrii rezerva d-na Mariana Lixandru, d-n Anca Savulescu, dl. Razvan Hosu
3. Declaratie privind eligibilitatea- Completarea formularului.nr.3;
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 Completarea formularului nr.4; Certificat constatator sau echivalent (pentru alta tara), eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, datele trebuie sa fie reale/actuale la data limitaa depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: original sau Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind media cifrei de afaceri in domeniu pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Fisei de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, in vederea dovedirii experientei similare
Implementarea si mentinerea managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru activitatea ce urmeaza a fi desfasurata cu scopul indeplinirii obligatiilor contractuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului C3Xerocopia certificatului semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul? .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2013 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2013 11:00
Locul: INCDMI"Cantacuzino" Splaiul Independentei nr.103, Sector 5 Bucuresti, Cod postal: 050096
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezantantii ofertantilor in baza unei imputerniciri semnate de reprezentantul legal
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Tel. +40 213069231, Email: [email protected], Fax: +40 213069231
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2013 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer