Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - masini de spalat


Anunt de participare numarul 55647/13.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: camin T19-parter, Tel.0232278683int.2428, In atentia: Teslariu Costina, Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Tehnica Gh.Asachi din Iasi, Directia Servicii Studentesti
Adresa postala: Campus Tudor Vladimirescu , Directia Servicii Studentesti, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: camin T19-parter, Tel.0232/278683int.2428, In atentia: Teslariu Costina, Fax: 0232/271288
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Tehnica Gh.Asachi din Iasi, Directia Servicii Studentesti
Adresa postala: Campus Tudor Vladimirescu , Directia Servicii Studentesti, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: camin T19-parter, Tel.0232/278683int.2428, In atentia: Teslariu Costina, Fax: 0232/271288
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Universitatii Tehnice ' Gh.Asachi ' din Iasi
Adresa postala: B-dul D.Mangeron , nr.67, imobil T, parter , camera A -02, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0232/278683, In atentia: Admpatr.Iulia Lipsa, Fax: 0232/211667
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamint superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
masini de spalat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Campus T.Vladimirescu din Iasi, cam.T7-8, T17, T21.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29541612-6 - Masini de spalat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 433, 728RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.09.2008 pana la 02.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 5170 RON .Garantie buna executie :5 % din val. fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Subventii, Venituri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele solicitate in documentatia de atribuire sunt: 1)- declaratie de eligibilitate Formular 4 sectiunea IV; 2)-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Formular 5 sectiunea IV ;3)-certificat de atestare fiscala; 4)- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale; 5)- certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; 6)-certificat constatator Formular6 - sectiunea IV.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele solicitate in documentatia de atribuire sunt: 1)Declaratie- Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani si asigurarea riscului profesional, sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.-Formularul 7 - sectiunea IV.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in documentatia de atribuire sau documente echiv. acestora. Nu se solicita o valoare minima.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele solicitate in documentatia de atribuire sunt: 1) Lista principalelor livrari, Formularul 8-sectiunea IV, declartie scrisa a ofertantului / Formularul 9 / Sectiunea IV, 2). Certificat ISO 9001 , 3). Certificat ISO 14001/2001 , 4).Certificat de garantie de : min.36 luni de la livrarea produselor, 5)Lista cuprinzind subcontractantii-Formularul 11-Sectiunea IV, insotita de o declaratie scrisa, Formularul 12- Sectiunea IV a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date Formularul 7 - Sectiunea IV.( daca este cazul), 6). Autorizatia de livrare sau dovada de partener autorizat de la producator/importator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in documentatia de atribuire sau documente echivalente acestora. Nu se solicita o valoare minima.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in doua runde in data de29.07.2008 si 01.08.2008.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12334/11.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2008 11:00
Locul: Sala Senatului Univ.Tehnice 'Gh.Asachi ' din Iasi, cu sediulB-dul Mangeron nr.67, imobil T, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti ai Ministerului Economiei si Finantelor, reprezentanti ai organizatiilor studentesti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravolopoleos, nr.6, sector III, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica 'Gheorghe Asachi ' din Iasi, Oficiul Juridic, pers.contact : Cons.Jr.Mirela Troia
Adresa postala: B-dul D.Mangeron , nr.67 , imobil T., Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683int.2534, Fax: 0232/216853
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2008 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer