Licitatie Publica - MASURATORI TOPOGRAFICE TEREN EXTRAVILAN COM. LUNA
Anunt de participare numarul 88317/10.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LUNA (PRIMARIA LUNA)
Adresa postala: STR.PRINCIPALA, NR.192, Localitatea: Luna, Cod postal: 407360, Romania, Punct(e) de contact: AUREL GIURGIU, Tel.0264/368236, In atentia: CORNELIA DELIMOT, Email: [email protected], Fax: 0264/368236, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MASURATORI TOPOGRAFICE TEREN EXTRAVILAN COM. LUNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COM. LUNA - SATELE LUNA, LUNCANI SI GLIGORESTI
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DELIMITARE SI BORNARE FATA DE UNITATILE ADMINISTRATIV TERITORIALE INVECINATE; RIDICARI TOPOGRAFICE IN VEDEREA INTOCMIRII CADASTRULUI GENERAL PE TERITORIUL ADMINISTRATIV AL COM. LUNA; CALCULUL DE SUPRAFATA PE TARLALE SI PARCELE;DETASARI DE SUPRAFETE A PARCELELOR CONFORM PUNERILOR IN POSESIE;MATERIALIZAREA IN TEREN A PARCELELOR PE SUPRAFETE;REDACTARE PLANURI TOPOGRAFICE LA SCARA;APLICAREA LEGII NR. 247/2005 PE SUPRAFETELE EXCEDENTARE, INTOCMIREA PROCESELOR VERBALE SI PUNEREA IN POSESIE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
APROX.4500 HA (71 DE TARLALE)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
33000 RON - GARANTIE DE PARTICIPARE;GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL SAU ALTE SURSE CONSTITUITE POTRIVIT LEGII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA; ACORD DE ASOCIERE;ANGAJAMENT FERM; DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE DE ART. 181; DECLARATIE DE ELIGIBILITATE; CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR CATRE BUGETUL LOCAL SI DE STAT; CERTIFICAT DE INMATRICULARE; CERTIFICAT CONSTATATOR ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL 2008; ANGAJAMENT FERM; CIFRA MEDIE DE AFACERI 2008; IDENTIFICARE FINANCIARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PROFIT NET POZITIV 2008; LICHIDITATE GENERALA100 %; CIFRA MEDIE DE AFACERI MINIM 1600000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE; DECLARATIE PRIVIND DOTARILE SI FORTA DE MUNCA; SITUATIA RESURSELOR ALOCATE;EXPERIENTA SIMILARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
DOTARI NECESARE INDEPLINIRII CONTRACTULUI; PERSONAL SPECIALIZAT; MINIM 3 CONTRACTE CU OBIECT SIMILAR IN ULTIMII 3 ANI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
FINANCIAR
20%
Descriere:
2.
TEHNIC1-DURATA
20%
Descriere:
3.
TEHNIC2
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2009 10:00
Locul: PRIMARIA COM. LUNA STR. PRINCIPALA NR. 192 COM. LUNA JUD. CLUJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI, EXPERTI COOPTATI, REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: PIATA STEFAN CEL MARE NR. 1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400400, Romania, Tel.0264431063
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA CONSTATAREA UNUI ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE COSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COM. LUNA
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR. 192, Localitatea: LUNA, Cod postal: 407360, Romania, Tel.0264 368236, Email: [email protected], Fax: 0264 368236
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2009 16:04