Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Material dendrofloricol pentru municipiul Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 96687/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Moldovan, Tel.0264/592588, In atentia: Lucia Lupea, Sanda Florescu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Material dendrofloricol pentru municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 51 agenti economici
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 886, 030 si 15, 792, 750RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de material dendrofloricol
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03451000-6 - Plante (Rev.2)
03121000-5-Produse horticole (Rev.2)
03450000-9-Produse de pepiniera (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare de material dendrofloricol
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 886, 030 si 15, 792, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare conform "anexei loturi", garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului ptr perj fiz/jur romane;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident prt pers fiz/jur straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf. privind asig.calitatii produselor: Se vor prezenta documente (traducere din partea unui traducator autorizat daca este cazul) care sa certifice faptul ca prod. ofertate respecta:
standardele de asig. a calit. ISO 9001:2001din partea prod. din care sa reiasa dom.de activ. standardele de protectia mediului ISO 14001:2005din partea prod., din care sa reiasa domeniul de activitate.Firmele care doar comercializ. mat. dendro. au obligativ. prezentarii certif. ISO din partea prod.(cel ce a emis autorizarea).Firmele participante care sunt in acelasi timp si prod.de material dendro. vor prezenta urmat. doc. justif.: certif.de producator, autorizatie pt. producerea semintelor si materialului saditor emis de ITCSMS, autoriz. pt. comerc.semintelor si materialului saditor emisa de ITCSMS;certif.de calit. a sem. (pet flori anuale), certif.de calit.emis de firma prod., in baza docum. de inspectie in camp pentru lot 132, lot 49.Firmele participante care doar comercial.material dendrofloricol vor prez. urmatoarele docum. justificative: certif.de producator dinpartea firmei producatoare (cea care va emite autorizatia pentru livrarea produselor), autorizatia pt prod. sem. si mat. saditor emis de ITCSMSdin partea firmei producatoare (cea care va emite autorizatia pT livrarea produselor), autoriz. pt comercializ. semintelor si materialului saditor emisa de ITCSMS din partea firmei care comerc. materialul dendro., certif.de calitate a semintelor (pt. flori anuale), certificat de calitate, emis de firma producatoare, in baza docum. de inspectie in camp pentru lot 132, lot 49.Decl. privind lista pp. livrari de produse efect. in ultimii 3 ani.Declaratie referitoare la: baza de productie utilaje etc.Inf.privind subcontractantii, Acord de asociere, Autorizare pentru livrarea produselor (Formularul E. Declaratie privind respectarea cond.de munca, prot.muncii, mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru loturile 1, 15, 16, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 41, 48, 51 ofertantultrebuie sa faca dovada indeplinirii a unui/unor contract(e) - a/ale carui obiect sa il constituie furnizarea oricarei specii prevazuta in pachet -derulat(e) in ultimii 3 ani, respectiv 2007 2009 cu o valoare insumatade minim: lot 1 - 115.000 lei, lot 15 100.400 lei, lot 16 -11.900 lei, lot 33- 133.000 lei, lot 34- 39.000 lei, lot 35- 26.000 lei, lot 36- 60.000 lei, lot 37- 41.000 lei, lot 38 26.000 lei, lot 41- 156.000 lei, lot 48- 8.000 lei, lot 51-3.700 lei.Pentru celelalte loturi (2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 39, 40, 44, 46, 49, 50) ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii a unui/unor contract(e) - a/ale carui obiect sa il constituie furnizareaunei specii din genul prevazut in respectivul lot a carui/caror valoare sa fie de minim: lot 2 20.000 lei, lot 3 17.500 lei, lot 4- 10.000 lei, lot 5 4.000 lei, lot 6 -7.000 lei, lot 7 8.500 lei, lot 8 25.000 lei, lot 9 20.000 lei, lot 10 30.000 lei, lot 11- 14.000 lei, lot 12- 6.000 lei, lot 13 3.300 lei, lot 14 2.500 lei, lot 17 4.500 lei, lot 18- 3.000 lei, lot 19- 4.500 lei, lot 20 3.000 lei, lot 21 3.000 lei, lot 22- 3.000 lei. Lot 23- 3.000 lei, lot 24-3.000 lei, lot 25- 3.000 lei, lot 26 -3.000 lei, lot 27 3.000 lei, lot 28- 4.500 lei, lot 29 3.000 lei, lot 30 5.250 lei, lot 31 5.250 lei, lot 32- 3.750 lei, lot 39 18.400 lei, lot 40 1.500 lei, lot 44 35.000 lei, lot 46 -8.000 lei, lot 49- 5.000 lei, lot 50 3.900 lei.Pentru loturile 42, 43, 45, 47 nu se solicita experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S6-006293 din 09.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2010 11:00
Locul: municipiul Cluj-Napoca, str. Motilor nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluarea ofertelor, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264593865, Email: [email protected], Fax: 0264592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termne de 10 zile de la data luarii la cunostinta a actului pe care il contesta pentru loturile1, 15, 16, 33, 34, 35, 36, 38, 41, respectiv 5 zile pentru celelalte loturi.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor nr.3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264591480, Email: [email protected], Fax: 0264431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2010 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer